Benefit Sugarlicious Set

- -Sephora'da indirim için gittiğimde indirimde olmayan bir Benefit seti de black kart yardımıyla %10 indirimle almış oldum:)




 Benefit dudak ve yanaklar için minik bir set yapmış.Set içerisindekiler deluxe boy ürünler.Kutunun kapağında aynası var.

İçerisinde;


(Sağdaki swatch benim,pek başarılı olmadı.Yatarken olmuyor bu işler:p Üstteki swatchı daha net gözüktüğü için koydum. )
  •  Benetint , gül kokulu yanak ve dudak renklendirici  var.4 ml.
  • Yanında kardeşi High Beam aydınlatıcı var ve o da 4 ml. 
  • Mini mini bir allık var ve adı Sugarbomb. 3 gr.yanında mini fırçası var ve allığı uygulamak için uygun. Allık renkleri karıştığında ışıltılı bir  şeftali rengi oluyor. 
  •  Ultra Plus Sugarbomb Gloss set içerisindeki son parça .Işıltılı bir gloss ve ben rengini içine çikolata katılmış pembe diye tarif etmek istiyorum:) İnanılmaz güzel kokuyor.6.5 ml.
Bu şirin setin fiyatı 79 TL. Mini boy makyaj malzemelerini daha çok seviyorum.Bozulmaya, sıkılmaya fırsat kalmadan severek kullanıp bitiriyorum. 99 TL.'ye büyük boy Benetint almak yerine böyle bir set almak çok daha mantıklı geliyor bana. Bu arada Benetint'in içinde carmine olduğunu belirteyim. Hassasiyeti olanlar olabilir.

Benetint çok kalıcı, Bioderma H2O ile temizlemek mümkün değil.Yemek yiyin,yatın,silin kurcalayın hiçbir şey olmuyor. Yanağınızda da dudağınızda da o tatlı pembelik kalıyor.

High Beam hoş bir aydınlatıcı ve doğal görünüyor fakat ömrü çok uzun değil. Benetintte gördüğümüz performansı kendisinden beklememek lazım.

Gloss hiç yapış yapış değil ve çok güzel kokuyor.Ruj üzerine hafif bir parlaklık vermek için ya da benim gibi Benetint'in üzerine ışıltı için kullanabilirsiniz. En çabuk bu bitecek sanırım:)

5 yorum:

  1. Senin setin daha güzelmiş :) Güzel günlerde kullan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:) Sende olan cilt setinden de aldım.Bir ara onuda yazacağım ama senin fikrini de merak ettim.Özellikle fondötenini beğendin mi mesela? Merakla bekliyorum yorumunu:) güle güle kullanalım...

      Sil
  2. Teşekkür ederim:) Sende olan cilt setinden de aldım.Bir ara onuda yazacağım ama senin fikrini de merak ettim.Özellikle fondötenini beğendin mi mesela? Merakla bekliyorum yorumunu:) güle güle kullanalım...

    YanıtlaSil
  3. Bu set benimde aklımda.Renkleri çok güzel.Güle güle kullan.
    makyajkelebeği

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim:) iki ayrı seti daha var dudak ve yanak setlerinin pembe ve portakal tonlarında olmak üzere...Bir göz atmanı öneririm...Keşke Sephora indirimine dahil edilselerdi...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...