BİTENLER -1

- -Her ne kadar şu anda fazla takipçim olmasa da okuyan herkes ve kendim için bir bitenler yazısı yazmak istiyorum.Çünkü benim bloglarda okumayı en çok sevdiğim yazılardan bitenler yazıları:) Ayrıca bütün kozmetik meraklıları gibi kullandığım bir şeyleri bitirip yenilerini almak yeni ürün denemek çok hoşuma gidiyor...Gelelim bitirdiklerime;




1- Estee Lauder Perfectly Clean Foaming Cleanser: Tekin Acar'dan almıştım Kremi ve yanında hediye mini serumuyla.Kremle serumu çok daha önce bitirmiştim.Güzel, yumuşak bir temizleyici ve ılık suyla yıkayarak kullandım.Tekrar alabilirim ancak elimde başka cilt ve makyaj temizleme ürünleri var önce onların bitmesi lazım.

2-Aubrey GPB Balansing Shampoo:  Lila kutudan verdiğim bir siparişle saç kremi ile birlikte geldi. Doğal bir içeriğe sahip ancak kokusundan pek hoşlanmadım.Tam boyunu almayı düşünmem.

3-Essence Get Big Lashes Mascara: Merak edip almıştım.Fırçasına bayıldım ancak rimel dökülme yapıyor:( Aslında bitmedi ama kurudu sanki.Ben fırçaya geliyor mu gelmiyor mu anlayamadım en son.Lancome'a devam diyorum. Bunu da çöpe yolluyorum.

4-Jonathan Product Saç Serumu: Bukleli saçlar için bir saç serumuydu.Ben severek kullandım. Yurtdışından almıştım.Türkiye satışı var mı bilmiyorum.Başka serumlar deneyeceğim.Elveda Jonathan:)

5-Maybelline ruj 38 numara Bonbon Caramel: Toffee Cream olarakta geçiyor. Dudağı nemlendiriyor bu ruj serisi.Güzel bir renkti, severek kullandım. Aynı renk hala varsa alırım.

6- Clinique Even Better Clinical Dark Spot Corrector: YKM Cliniqe alışverişimde Clinique uzmanı Ali Bey   ( Galleria YKM ) denemem için vermişti.Bununla ilgili fikir beyan edebilmem için henüz erken.Yolunuz Galleria'ya düşerse Ali Bey hiç sıkılmadan her sorunuza cevap verip yardımcı oluyor bilginize.

7-Neutrogena Spf 20 Lip Balm: Klasik, sevdiğim lip balmlardan. Burt 's bees ballı lip balmı aldım bile. Daha doğal olduğu için temiz içeriğinden dolayı yola şimdilik Burtle devam ediyorum:)

Yaşasın bitenler diyorum :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...