Dudak Peelingini Evde Yap!

- -Lush dudak peelinglerini duymayan kalmamıştır.Fiyatları 22 ya da 28 Tl. olan minik kavanozdaki peelingler aynı zamanda yenebiliyorlar çünkü içeriği şeker ve yağdan oluşuyor.Zamanında bubblegum isimli olanı almış kullanmıştım. İçeriği görünce ben bunu kendim yaparım şeker için Lush'a böyle gereksiz bir para vermeye gerek yok dedim.

-Lush kabını bittikten sonra atmayıp kendi peelingim için kullandım.


-Bir kaç damla portakal yağı
-Bir kaç damla jojoba yağı
-2 tatlı kaşığı esmer şeker
-Ben dudaklarda biraz daha yumuşaklık sağlar belki diye Burt's Bees dudak balmımdan biraz ezip içine kattım ve bir güzel karıştırdım:) İşte sonuç:


Mis gibi portakal kokan çok ucuza mal edilmiş ve başarılı bir dudak peelingi.İsteyen balm koymayabilir ve esmer şeker yerine beyaz şeker koyabilirsiniz.Jojoba yağıyla birlikte kullanacağınız yağ keyfinize kalmış kayısı kokusu isterseniz kayısı yağı isterseniz kakao yağı,havuç yağı vs. koyabilirsiniz. Ben portakallıya bayıldım ama bunu bitirdiğimde kakao yağıyla deneyeceğim:)

8 yorum:

  1. Bu süper fikir...tebrik ediyorum..ben de deneyebilirim..Taze blogger dayanışması için bana da beklerim..www.cosmodemo.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Demet:) Bence denemelisin ben bayıldım,portakal yağı o kadar güzel kokuyor ki...Hemen geliyorum bloguna:)

    YanıtlaSil
  3. Bal da eklerseniz catlaklara iyi gelir

    YanıtlaSil
  4. Bal da güzel fikir...İçine eklediğim lip balm ballıydı ama iyi bir bal konabilir içine:)

    YanıtlaSil
  5. Tembelliği bırakıp denedim.Valla oldu bu:) süpersin

    YanıtlaSil
  6. acaba yağların markası nedir? görmemiştim bunlardan diğer kullandığım yağlar katkılı gibi geliyor hep.

    YanıtlaSil
  7. markası nedir acaba yağların? memnun musunuz bir de?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben genelde Olimpos doğal bitki yağlarını kullanıyorum ayşe.memnunum. Altuğ ilaç sanayi üretiyor. Aktardan alıyorum. Damlalıklı başlıklı steril:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...