Essence Göz ve Dudak Kalemlerim

- -Essence göz kalemleri ve dudak kalemlerini daha önceki Rossmann alışverişimde almıştım ve yazısını yazacağımı söylemiştim.



- ESSENCE 08 RED BLUSH DUDAK KALEMİ: Öncelikle aralarındaki tek dudak kalemi olan en baştaki 08 red blush kalemi yazmak istiyorum. Bu kalemi ben kırmızı rujlarım için almıştım fakat bu kalem tek başına şahane bir ruj! Evet benim için bu bir kalem ruj oldu. Kırmızının tonu, kalemin yumuşaklığı ve kalıcılığı çok güzel.Günlük kullanıma gayet uygun, mat bir renk. Uygun olan diğer yönü fiyatı. Sanırım 5 liraya aldım.Başka renklerine bakmadığım için pişmanım. İlk fırsatta yeni renklerini almayı düşünüyorum.Daha önce deneyen memnun kalan var mı? Bana önereceğiniz başka renkleri varsa almak isterim:)



-ESSENCE THINK KHAKI 14 NUMARA LONG-LASTİNG GÖZ KALEMİ: Bu göz kalemi içinde altın pırıltılar barındıran bir haki yeşil (swatch alttan 2. renk).Benim kahve gözlerimde de fena olmadı ama annemin ela gözlerinde şahane duruyor ela ve yeşil gözlüyseniz kaçırmayın derim.Kalemlerin kalıcılığı şahane.Gözümü kurcalamaktan geri kalamayan ben bile kalemi gözümden yok etmeyi başaramadım. Bütün gün gözümde kaldı:)Gerçekten long-lasting. Asansörlü oldukları için kullanımları çok kolay. Eyeliner olarak bile kullanılabilir.Kalemler 5 TL.

-ESSENCE HAVE A GREEN 12 NUMARA LONG-LASTİNG GÖZ KALEMİ: İşte benim favorim! Siyah ,Mor tutkumdan vazgeçip bu kaleme tutkun olabilirim. Hayatımda ilk defa böyle canlı yeşil bir kalem kullanıyorum. Swatchlarda alttan 3. sırada gördüğünüz yeşil bu. Yine hafif kendinden pırıltılı.Rossmann alışverişimde gördüm ilk kez, daha önce Gratislerde hiç rastlamamıştım. Gördüğünüz yerde kaçırmayın alın. Bulduğumda yedekleyeceğim ben:)Annemin ela gözlerinde muhteşem duruyor:)

-ESSENCE BLING BLING 15 NUMARA LONG-LASTİNG GÖZ KALEMİ: Swatchlarda en üst sırada yer alan bronz renk.Yine pırıltı içeriyor ama hiçbiri sim değil.Bu kalem alışveriş postumda yer almıyor çünkü Rossmann alışverişimden değil daha önce indirim varken Gratis'ten almıştım .%50 indirimde 2.5 TL. gibi bir para vermiştim.

-ESSENCE TEDDY 08 NUMARA KAJAL GÖZ KALEMİ: Swatch sırasında üstten 2. renk.Görüldüğü üzere bu kahverengi bir göz kalemi ve içinde bronz pırıltılar barındırıyor.Asansörlü değil. Kalıcılığı long-lasting kalemler kadar olmasa bile güzel.

-ESSENCE WHİTE 04 KAJAL GÖZ KALEMİ: Beyaz mat bir göz kalemi . Ben göz içinde kullanıyorum.

Kalemlerin hepsinden memnun kaldım.Herkese tavsiye ederim. Özellikle have a green rengini bulursanız kaçırmayın derim.

2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...