MİNİ ALIŞVERİŞ

- -Bugün iş dönüşü her zaman kullandığım yolu kullanmayıp yolu biraz uzattım.Yol üstünde daha önce gördüğüm kozmetik markete ne zamandır uğramak istiyordum.Marketteki bütün ojeleri kurcaladım:) c. arley, essence, flormar, gabrini, elite, maybelline, golden rose, farmasi, china glaze ve sally hansen ojelerin standında gezindikten sonra aşağıda fotosunu gördüğünüz sally hansen ojeyi aldım:) 



- Sally Hansen 570 numara  Right Said Red rengi canlı bir kırmızı fiyatı 13 TL.Sevdiğim bir oje markası.Fırçası büyük ,sürümü kolay ve hızlı kuruyor.

- Rosense gül suyu -8.70 TL. Hafif bir kokusu var.Tonik olarak kullanmak için aldım.Daha önce Rosense'nin sadece el kremini kullanmıştım.Bir de çifte kavrulmuş güllü lokumunu yemiştim :)))

- Otacı mandalina kolonyası - 3.90 TL. Çok hoş hafif bir mandalina kokusu var severek kullanıyorum.

- Otacı Limon Kolonyası- 3.90 TL. Bu kolonyayı babam için aldım.En sevdiği şey sanırım limon kolonyası :))

- Neutrogena El ve Tırnak Bakım Kremi - 9.90 TL.  Bu benim sürekli kullandığım el ve tırnak kremim.Evde her zaman bir tane bulunuyor.

Benim mini alışverişim bu kadar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...