Physicians Formula Kahverengi Gözler İçin Setler

- -Physicians Formula kahverengi gözler için eyeliner, göz kalemleri ve far seti bu kaydın konuğu olacaklar...



Geçen hafta Nişantaşı ziyaretimde zaman zaman alışveriş yaptığım eczaneye uğradım.Physicians Formula ürünlerinde iki adet alımına far paleti hediyesi olduğunu görünce hemen denemek istediğim eyeliner setini ve göz kalemi setini aldım.Far paleti de hediyem oldu:)

Physicians Formula her renk göz için en uyumlu renkleri set haline getirmiş. mavi,yeşil ve kahve gözler için hazırlanan setler eczanelerde bulunuyor. Ancak ela gözler için olan setlerini hiçbir eczanede  göremedim. Zaman zaman özel seri çıkarıyor fakat o serilerin yolu Türkiye'ye düşmüyor nedense:(

İçerik olarak ayrıca  beğendiğim  bu marka  aslında yurtdışında çok uygun fiyatlara satılıyor. Biz normal fiyatının 3 katını ödüyoruz ne yazık ki:( 

Eyeliner setin fiyatı 48 TL. Ben %10 indirimle 43 TL. 'ye aldım. 
Göz kalemlerinin fiyatı da 48 TL. O da indirimle 43 TL. oldu.
Hepsine 86 TL. ödeyip far paletimi kaptım:)


Kahverengi gözler için olan bu eyeliner setinde siyah,mor ve kahve renkler bulunuyor.Sürümü yumuşak ve kolay.Yanında mini bir fırça çıktı kutusundan ama fırçasını pek beğenmedim. Biraz kalın bir fırça, ince eyeliner çekmek biraz zor oluyor ama iş görmez değil biraz dikkatle sorun yok:) Her bir eyeliner 2 gr. toplam 6 gr.Kavanozlar üst üste birbirlerine kapak oluyorlar.Kalıcılığı güzel ,sabah sürüp akşama döndüğümde rengi biraz hafiflemişti ama dağılma olmadı.

Bu fiyata Mac'ten 3gr. tek bir renk eyeliner almak yerine 3 ayrı renk alabilirsiniz.


Swatchta ilk üç renk kalemlere ait. Son üç renk ise eyeliner setin. Tek bir kez geçtim kolumun üzerine ve renklerini gayet iyi veriyorlar görüleceği üzere...

Kalemlere gelirsek siyah,mor ve kahve renkte mat bitişli kalemler. Keşke yeşil gözler için olan kalemleri alsaymışım dedim renkler biraz değişik olurdu. Mor kalemin rengi şahane, eyelinerdan daha açık bir tona sahip.Göz içine de rahatlıkla kullanılabilir. Kahverengi çok yumuşak bir ton ve gerçekten tüm kahverengi gözlere yakışır.Kalemleri çok sevdim.Renk vermeleri güzel, kalıcılıkları iyi ama gözünüzü benim gibi kurcalarsanız akşama rengi oldukça hafiflemiş oluyor:)


Kalemlerin dış görünüşlerini çok beğendim.



Kahverengi gözler için far paletiyle kahverengi gözler serisini tamamlamış oldum:)
Swatchlarda görüldüğü gibi doğal ve hafif renklerden oluşuyor. 3 renk hariç genelde açık renkler.Ama ben farların gözümdeki kalıcılığını ve verdiği rengi çok beğendim.

Bütün renkler benim için çok kullanışlı ve çok severek kullanıyorum.Herkese tavsiye ederim. 

Ben eyelinerlarımdan biraz bitirebilirsem yeşil gözler için olan eyeliner setini ve yeşil gözler için olan kalemlerini almak istiyorum.Hatta mavi gözler için olan kalemlerini de:))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...