Sephora İndiriminden Aldıklarım

- -Sephora indirimi pazar günü sona erdi. Bu sene yapılan indirimden sanırım kimse memnun kalmadı. İki ayrı Sephora'ya uğradım ve neredeyse alacak bir şey bulamadım. 

Benim payıma ;
-Yes to carrots vücut seti: 15 TL. Havuçlu vücut kremi ve peelingi. Krem muhteşem kokuyor bu arada.Aldığıma en memnun olduğum şey bu krem oldu.

-Beauty blender çakması yumurta şeklinde makyaj süngeri ile oval kesimli makyaj süngeri aldım. Tanesi 5 Tl.

-Dört adet göz kalemi aldım. 
  • Minik olan Nano serisinde 09 pearl beige, ışıltılı bir bej ve göz pınarını aydınlatmak için aldım ve en beğendiğim kalem bu oldu.Çok yumuşak ve harika aydınlatıyor,simli değil.
  • Flashy liner waterproof serisinden 15 black purple (çok güzel bir mor kalem) ve 01 black olan kalemleri aldım.Kalemlerin sürümü çok yumuşak adeta kayıyor.Mor olanın rengine bayıldım.
  • Senenin modasından geri kalmayayım diye liner electro serisinden 05 electro night (lacivert) kalemi aldım.Bu kalemin rengi hoşuma gitti normalde mavi ve tolarında kalem kullanmamama rağmen. Ancak gözde kalıcılığı iyi değil.Kalemler arasında en kötü performans sergileyen bu oldu.

Minik kalem 5TL. diğerleri 10 TL.


Sırayla Flashy Black, Flashy Black Purple, Electro Night, Pearl Beige

Benim aldıklarım bunlar ancak Sephora indirimde çok sevdiğim bir arkadaşımdan Sephora'nın makyaj seti hediye olarak geldi. Kendisine alırken bana da bir tane almış:) Onu ayrı bir kayıtta ayrıntılı paylaşmak istiyorum.Mutlu kalın:)


2 yorum:

  1. indirim indirim deyip hep dus jelını ındırırdı
    hayret ettım ben yoktu bu sefer
    sephoranın bu ındırım olayını hıc anlamıyorum zaten
    neyse
    sen aldıklarını güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sene göz kalemlerine takmışlar demek ki:) Bol bol göz kalemi vardı. Zaten güvenemiyorum pek Sephora indirimine, acaba son kullanma tarihi yakın ürünleri mi indirime koyuyorlar diye düşünüyorum. Teşekkür ederim:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...