Bitenler -3

- -Yeni bir bitenler yazısıyla karşınızdayım. Gerçi bu hafta çok fazla şey bitmedi ama biriktirmek zor oluyor:)

1- Charles Worthington Kuru Şampuan: Watsons 'dan merak edip aldığım bir şampuandı.Küçük boy olduğu için alıp denedim.Mucizeler yaratmıyor.Annem bitirdi. Hastalandığı zaman kullandık. Evde bulunmasında fayda var. Klorane'in kuru şampuanını alacağım.

2- Lilibe Bio Disk Pamuk:Favori makyaj temizleme pamuğum.Lilibe pamuklar genel olarak iyiler ama bu bio organik olan çeşidi süper.Göz makyajımı temizliyorum.

3- Lilibe Disk Pamuk: Rosmmann'da indirim varken 1 lira gibi bir fiyata almıştım. Kötü değil ama bio ya da soft çeşitleri gibi çok iyi değil.Oje çıkarırken kullanıp bitiridim.

4-Eklips Fondöten Süngeri: Gratis'ten almıştım. Beauty Blender tarzı ıslatılıp kullanılan tam yumurta değil ama aynı işlevi görmesi için tasarlanmış bir süngerdi.Fena değildi aslında .Ama çok çabuk yıpranıyor ve çok zor temizleniyor.İndirimde görürsem tekrar alırım.Şimdi Sephora'nın yumurtasını kullanacağım.

5- Swisspers Fondöten Süngeri: Gratis'ten almıştım. 32 !li paket halinde satılıyor. Kullanımı kolay ve kaliteliler. Paketin bitmesi kısa sürmüyor. Biterse alırım:)


6- Sephora Makyaj Fırçası Temizleme Sıvısı : Güzel ve pratik bir temizleyiciydi. 15.90 liralık fiyatı için çok küçük bir şişesi var ve çok çabuk bitiyor. İndirimde İnglot temizleyiciyi 12.50 liradan aldım ve bunun iki katı.O da bittiğinde Mac deneyeceğim.

7- Nuxe Kuru Yağ: Sample boy. Saçlarımda denedim. Güzel.Merak edip çok az yanağımda denedim gerçekten hemen emip hiçbir şey sürmemişsiniz gibi oluyor.Belki ışıltılı olanın tam boyunu alırım.

8- Murad SPF 30 C V itaminli Nemlendirici Krem: Benim daha önce tam boyunu kullandığım bir kremdi. Aldığım setin içiden bu küçük boyu çıkmıştı. Kış için güzel bir nemlendirici ve harika bir portakal kokusu var.Gelecek kışa yenisini alırım ama yaz için  2 yıldır olduğu gibi tercihim narlı serisi olacak.

9- Clinique Even Better Dark Spot Serum : Daha önce ilk bitenler yazımda bahsetmiştim.Sample yine. Bir aydır kullanıyorum ama bir mucizesini görmedim. Tam boy serum aldığıma pişmanım. İkinci ayın sonunda da bir değişiklik görmezsem ayrıntılı yazısını yazarım artık.

10- Neutrogena El Kremi: Markanın klasik şeffaf olan el kremi. Benim hiç sevmediğim çeşidi aynı zamanda. Emilmiyor el tarafından ve çok rahatsız edici. Çanta için almıştım. Sürmeyi sevmediğimden bitmek bilmedi. Kesinlikle almam.El ve tırnak kremi çok daha güzel.

İşte bitenkler ve çöpe gidenler böyleydi:) 

                                                    seregonsworl@gmail.com
                                                          twitter@seregon2

4 yorum:

  1. bende biriktirmeyi sevmiyorum o yüzden haftalık yazıyorum bitenleri canım..

    YanıtlaSil
  2. En güzelini yapıyorsun şeker:)

    YanıtlaSil
  3. allah daha nicelerini nasip etsin sevgiler
    kelebeketkisi39.blogspot.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...