Haftasonu Alışverişi-1

- -Cumartesi günü biraz gezdim dolaştım ve bolca alışveriş yaptım:) Tek bir yazıda hepsini yazmak uzun olacağı için alışverişlerimi bölüp ekleyeceğim:) Dışarı çıkmadan önce hemen ilk parçayı eklemek istedim.

İlk durak Tekin Acar- Lancome alışverişi:



Tekin Acar 'dan yukarıda gördüğünüz iki Lancome seti aldım.

1- Trésor in Love Set: 30 ml Trésor Parfüm , mini boy doll eyes maskara ve mini boy rouge in love ruj içeriyor. Fiyatı 89 TL. %20 indirimle 62 TL.'ye aldım.






Ruj çok güzel bir pembe-şeftali renkte. Bayıldım. Ruj için bir tane daha alabilirim:)))
Trésor in Love  klasik Trésor parfümün biraz daha hafif ve daha çiçekli hali gibi.Bana annemi hatırlattığı için severek kullanacağım. Annem klasik Trésor sever olarak çok beğendi. Parfüm çok kalıcı.

2- Hypnose Doll Eyes Maskara Set: Lancome maskaraları zaten çok beğeniyorum. Hypnose Drama var şu anda kullandığım ve makyaj çantamda mini Doll Eyes var. 

Şimdi bir mini Doll Eyesla beraber bir de tam boyu olmuş oldu:) O kadar çok maskara almış oldum ki ne zaman kullanacağım bilemiyorum. High İmpact almıştım geçen ay ve daha hiç açmadım sırada bekliyorlardı. Belki bir blog satışı yaparım ya da saçlarıma da sürmeye başlarım:))

Bu set 75 TL.'den %20 indirimle 60 TL.'ye gelmiş oldu. Ben avantajlı buldum çünkü normalde sadece maskarası 75 lira. Bu sette 30 ml Bi-facil göz makyaj temizleyici ve 5 ml. Genifique Yeux göz çevresi kremi var.

Haftasonu ilk alışverişim böyleydi. Devamı gelecek... Siz neler yaptınız haftasonu?

                                                       seregonsworld@gmail.com

3 yorum:

  1. güzel günlerde kullan canım hepsini aynı anda ekleseydin gözümü doysaydı:) alışveriş postlarına bayılıyorum..

    YanıtlaSil
  2. İkinci yazıya ekledim:)Teşekkür ederim Özge:)

    YanıtlaSil
  3. %20 indirim hala var mı acaba?

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...