Tırnağımda minik bir yıldız:)

- -Ciaté Caviar Setle dün yaptığım uygulamayı bugün ufak bir değişiklikle bambaşka bir hale  getirdim.Eğer benim gibi üşengeçlik yapıp 'aman ben her gün oje değiştiremem en azından iki gün beni idare etsin' diyorsanız hemde küçük değişiklikler olsun istiyorsanız buyrun :)

  • Yüzük parmaklarımda dün yaptığım Ciaté Caviar uygulamasını asetonsuz oje çıkarıcı ile gayet kolay çıkardım. Bu boncuklar kolay çıkar mı diye endişe edenlerin içi rahat olsun çok kolay çıktı.Hatta pullu ojelerin çektirdiği acıyı çekmemek Ciaté seti daha çok sevmemi sağladı:)Ciaté setle yeni bir deneme yapmadan önce bunu uygulamaya karar verdim.
                                        

  • Diğer parmaklarımdaki ojelerin hala düzgün durduklarını görünce bir gün daha kullanayım dedim ve boş kalan tırnaklarıma önce Rimmel 5 in 1 Base& top coat sürdüm sonra yine Essence berry me home rengi ojeyi  sürdüm.
  • İkinci sırada gördüğünüz iki renkli uzun oje Essence Nail Colour 3 Kiss On Top Of The Rock isimli 03 numaralı ojenin pırıltılı turuncu kısmını üzerine uyguladım.
  • İşte en sevdiğim kısım:) Catrine Arley 88 numara yıldızlı şefaf ojeyi içinden tek bir yıldız alarak tırnağımın kenarına yerleştirdim .Bu jeli tüm tırnağıma uygulamadım bana biraz fazla yoğun geliyor.Onun için üzerine yine Rimmel 5in 1 geçtim.
  • En son hızlı kuruması için mucizevi Essence Nail Art Exspress Dry Drops kurutucudan birer damla damlattım ( bunun için ayrıca bir yazı yazmam lazım bayılıyorum çünkü) ve işte sonuç:



Ben çok sevdim:) Siz nasıl buldunuz?

2 yorum:

  1. yıldız çok şekermiiiş

    YanıtlaSil
  2. Lacivert ya da koyu mavi ojeyle denemek istiyorum bu yıldızları, pırıltılı pırıltılı:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...