Bitenler-5

- -Günaydın:) Artık biliyorsunuz , en sevdiğim yazıların başında bitenler yazıları geliyor. Bu haftanın bitenlerine kısaca bir göz atalım.



1- Nuxe Brightening Program Aydınlatıcı Serum: Bittiğine üzülüğüm bir serum oldu. Yenisi alınacak.Ayrıntılı yazısı için  tık tık

2- Essence Oje Kurutucu Damla: Bayılıyorum. Yedeği vardı zaten hemen kullanmaya başladım.Ayrıntılı yazısı için tık tık

3- M. ASAM Nemlendirici Krem: Krem olarak pek sevemedim. Aynı zamanda maske olarak kullanılabiliyordu. Nem maskesi olarak bitirdim. Sevmediğim bir krem oldu. Tekrar almayı düşünmem bile.


4- Sephora Dudak Kalemi: Koyu kırmızı bir dudak kalemiydi. Severek kullandım. Zaman zaman ruj gibi tüm dudağıma uyguladığımdan kolay bitirdim:) Belki kışa alırım yeniden.

5- Sally Hansen Aseton: Yıllardır kullandığım aseton. Gereksiz yere para ödediğim bir aseton. Bir daha almayacağım. Ayrıntılı yazısı için tık tık

6- Benri Disk Pamuk: Benri pamukları ilk çıktığında çok sevmiştim ama bozuldular. İnceldi gitti güzelim pamuklar.Ojelerimi çıkarmak için kullandım.


7- Sensodyne Diş Macunu: Her çeşidinden kullanıyorum.

8- Fondöten süngeri: Bu 32'li paketler iyi oluyor:)

9- Halter Karpuzlu Tatlandırıcılı Bonbon: Her bitenler yazısının baş kahramanı oldu. Karpuzlusu en sevdiğimden:) Çantamdan eksik olmaz.

Bu haftanın bitenleri çok değildi ama bir şeyler bitirdikçe memnun oluyorum:)

                                                    seregonsworld@gmail.com
                                                           twitter@seregon2

2 yorum:

  1. yenilere yer açılmış birazda olsa :)

    YanıtlaSil
  2. Evet:) Ama bir süre yeni şey almayacağım:) Daha çok yer açılsın:))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...