CLİNİQUE CHUBBY STİCK RUJLARIM

- -Clinique Chubby Stick rujları çok seviyorum. Şu sıralar Chubby İntense çıkmış olsa da ben klasik Chubbyleri daha çok seviyorum.Dünkü yazımda bahsettiğim yeni Chubby alışverişimle şahane bir renk olan PUDGY PEONY isimli 15 numarayı aldım.. Yaşasın Sephora black kart indirimleri :))





Gelelim diğer Cubbylere:)


Chubby renkli dudak balmları hem dudağı renklendiriyorlar hem nemlendiriyorlar. Nemlendirmesini ben beğeniyorum.Kalem şeklinde oluşu , geniş renk skalası,  dudakları yumuşacık yapması ve kullanım kolaylığıyla zevkle kullanıyorum. Son aldığım 15 numarının rengini çok güzel verdiğini belirtmeden geçmeyeyim. Fotoğrafta da görüyorsunuz zaten.


      06 WOPPİN'MELON, 07 SUPER STRAWBERRY, 04 MEGA MELON, 15 PUDGY PEONY

Üstten alta doğru sırayla; 15 numara  Pudgy Peony, 04 numara Mega Melon , 07 numara Super Strawberry, 06 numara Woppin'melon.
Hepsini ayrı seviyorum:)

Siz en çok hangi Chubby Stick Ruju seviyorsunuz?

Çekilişime katılmak için tık tık .

                                                                   seregonsworld@gmail.com
                                                                           twitter@seregon2

2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...