NARS ORGASM & THE BALM HOT MAMA

Günaydın:) Yakında acil bir bitirme projesi yapacağım için yazmak istediğim allık yazılarıma hız verdim. Bugün yine sevdiğim allıklardan birini yazacaktım ama Nars Orgasm yazısı yazacağım madem,  elimde Hot Mama da varken bir karşılaştırma yazısı olsun dedim.


1. Ambalaj ve görünüş açısından karşılaştırırsak: Nars klasik siyah ve profesyonel ambalajıyla gayet ciddi duruyor. The Balm Hot Mama ise pratik karton kutusu ve üzerindeki bikinili esmerle eğlenceli bir ambalaja sahip. Allıkların her ikisinin ismi de muzipçe seçilmiş. 


2. Renk: Hot mama daha şeftali tonlu bir allıkken Nars Orgasm daha pembe tonlu ve her ne kadar birbirlerine benzetilseler bile bence alakaları yok. En benzer yönleri her iki allıkta da mevcut altın pırıltılar.



3. Nars Orgasm 4.8 gr. ağırlığında ve fiyatı 72 TL The Balm Hot Mama ise 7 gr. ağırlığında ve fiyatı sürekli değişiyor. Bir zamanlar 34 TL. fiyatı vardı. Sonra 27 TL. oldu. En son 21 TL fiyat etiketi gördüm. İndirimde 10 liraya alınabilir hale geldi yani:))


4. Kalıcılık bakımından her iki allıkta başarılı ama Nars'ın pigmentasyonu daha iyi.Swatchta Nars'ı tek kat , The Balm'ı ise iki kat sürdüm.


Swatch üst sıra Nars Orgasm, alttaki Hot Mama .Aradaki renk farkını fotoğraflarda da görüyorsunuz zaten. Birbirleriyle renk olarak değil altın yansımalarıyla benziyorlar. 

Sonuç olarak şeftaliyi daha çok seviyorsanız Hot Mama, pembe olsun diyorsanız Orgasm alın. Fiyatı fazla ne gerek var derseniz Hot Mama, Nars olsun benim olsun derseniz Orgasm. Yani bu karşılaştırma keyfinize göre sonuç verir. Hangisini daha çok beğeniyorsanız bu karşılaştırmanın galibi o olur. 

Benim tercihim  Nars Orgasm. Nedenine gelirsek, rengi bana daha çok yakışıyor. İkisinden birini seçmek zorunda kalsam Orgasm'ı alırım. Hot Mama da severek kullandığım ve beğendiğim bir allık. Hatta The Balm'ın en sevdiğim allıklarındandır. 

Nars Orgasm bitirme projeme konuk olacak. Zaten bayağı bir kullandım bitmek üzere artık.Tekrar alacağım bir allık ama almadan önce Mac Peachykeen'i de bitirmem lazım. Çünkü Orgasm'dan biraz daha pembe ama yakın tonlarda bir allık.Hatırlamak için  tık tık .

 Şu sıralar mat allıklar kullanmayı seviyorum ama akşamları hafifçe ışıldamak hoş oluyor:)

Siz tercihinizi hangi allıktan yana kullanırdınız? Nars Orgasm mı yoksa The Balm Hot Mama mı seviyorsunuz?

                                              www.bloglovin.com/seregonsworld
                                                   seregonsworld@gmail.com

5 yorum:

  1. Ben NARS'ı denedim ve bende o kadar pembe ve basit durdu ki şok oldum :( Hot Mama ise tam benim kalemim! Uygun fiyatlı olanın daha güzel durmuş olması ise beni pek mutlu etti :D

    Güzel karşılaştırma, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim ten rengim sana göre koyu tabii:) Sende açık tenli olduğun için çok kırmızı durmuş olabilir Başakcığım, zaten çok pigmentli bir allık. Fazla sürmek mümkün değil. Ben de çok hafif uyguluyorum.

      Sil
  2. merak ediyorum sizin de kullandığınız ayna bir süre allığın tozu içinde kalıyor mu merak ediyorum:? ben mi sürmeyi beceremiyorum ki :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim aynamda aynı şekilde toz oluyor. Özellikle çantada taşıdığım zaman. Her açtığımda siliyorum:)

      Sil
  3. Hot mama teninde çok güzel durmuş bayıldım resmen güle güle kullan,banada beklerim.
    sevgiler

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...