SWISSPERS TIRNAK TEMİZLEME PAMUKLARI

- -Gratis indiriminde denemek için aldım bu pamukları. Daha önce aynı markanın fondöten süngerlerinden memnun olduğumu söylemiştim.Bu tırnak temizleme pamuklarını da merak ediyordum , indirimdeyken aldım.


60 adetlik bir paket ve normalde fiyatı 4.50 TL. %100 cotton ve hidrofil içermiyor. Pamukların içeriğinde peeling etkisi yaratan mikro tanecikler var. Bu sayede daha etkili temizlik yapıyorlar.



Ojelerimi çok kolay ve hızlı temizledim bu pamuklarla. Oje çıkarıcıların etkisini arttıran bir pamuk. Bordo ojelerimi kalıntı bile bırakmadan hızlıca çıkardı. Keşke daha önce alsaymışım dediğim bir pamuk oldu. Ben çok beğendim.Kesinlikle ve kesinlikle kullanmanızı tavsiye ederim.

6 yorum:

  1. bende kullandım canım fakat yeniden alma gereği duymadım:( koyu renk ojeleri normal bir diskle birkaç saniye tırnak üzerinde tutunca çok rahat çıkarıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu pamuklarla bekleme yapmana gerek kalmıyor ama özgecim:) Ben çok beğendim.

      Sil
  2. Hiç dikkatimi çekmemişti.Paylaşım için sağol

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gratis ziyaretinde göz atarsın artık. Bitince alacağım bir pamuk ,indirimde denk geldiğimde yedeklerim:)

      Sil
  3. Bu markanın yuvarlak disk pamuklarını almıştım ben de indirimden. Onların da üst yüzyi pütürlü. Tonik vs sürerken cildime sert geliyor, fakat oje çıkarırken aynen yazdığın gibi harika iş çıkarıyor :) Bu tırnak pamuklarını da merak ettim, acaba simli ojeleri de çıkarıyor mudur ki? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Simli oje sık kullanmadığım için henüz denemedim Başak. Ama bende merak ettim. Ojelerimi değiştirdiğimde deneyeyim hemen.Yüz için exfoliating disk pamuklarını da aldım ama henüz deneyemedim.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...