YVES SAINT LAURENT PALETTE POP ALLIK & PUDRA

- -Şimdi size bir yıldır kullandığım bir allıktan bahsedeceğim. Aslında koleksiyon ürünü olduğu için şu anda piyasada olmayan bir ürün ama YSL allıkların klasik renkleri içerisinde aynı rengi veren allık var.Şekli şemali hariç kalıcılığı her şeyi aynı. Ama ben yine görünümüne vurulup almıştım.


Tüm YSL allık ,pudra,farların olduğu gibi kadife kesesinde çıkıyor kutunun içinden ve kese içerisinde fırça da yer alıyor.Ambalaj yine altın rengi ve ben çok seviyorum. 



Aynası kullanım için gayet yeterli. Kapağı açtığınızda sizi bu şirin çiçekler karşılıyor. Tam bahar hissini yaşatan renk ve görünümde bir allık yapmış YSL. Bu allık eski sezon ama bu sezon hazırladığı seri yine çok başarılı.


Renk yine benim sevdiğim renklerden. Renkleri karıştırıp kullanırsanız tatlı bir portakal-bronz renk elde ediyorsunuz. Pudra kısmını ayrı kullanma şansınız var. Daha koyu renk isterseniz ortadaki çiçeklerde fırçayı daha çok gezdirip uygulayabilirsiniz. Biraz toz toz olma durumu bu allıkta da var. Ama rahatsız edecek boyutta değil. Kalıcılığı iyi. Sürekli tazeleme gereği duymuyorum


Fiyatını pek hatırlamıyorum. Sanırım 100 lira gibi bir fiyatı vardı. 9 gr.lık bir pudra&allık ama uzun süre kulanılacak bir ürün. Ben daha yarısına yeni yeni yaklaşıyorum:) Bana garip gelen o YSL kokusuna sahip. Kokuyu tanımlayamıyorum ama sevmiyorum da. Rahatsız edecek boyutta değil,seveni çok bu kokunun ama ben pek hoşlanmıyorum bu kokudan. 

                                            seregonsworld@gmail.com
                                      www.bloglovin.com/seregonsworld
                                                    twitter@seregon2



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...