BARIELLE YAPILANDIRICI TIRNAK SERUMU

- -Tırnaklarım son günlerde biraz kırılgan hale geldiler. Nasıl beceriyorum bilmiyorum ama sürekli kırıyorum. Hatta soyulur gibi kırılıyorlar.Bu soyula ve kırılmanın önüne geçmek için Barielle'nin yapılandırıcı tırnak serumunu aldım.Tırnak güçlendirici kremi stokta yoktu bende denemek için RVL tırnak kremiyle birlikte kullanıyorum. Henüz soyulma problemime çözüm olamadılar ama tırnaklarım güçlendi ve daha az kırılgan hale geldi.


  • Serum 14.8 ml. , fiyatı 29 lira. Ben dermoeczanem.com'dan 22 liraya aldım.
  • Şeffaf bir serum.Fırçası alışılmıştan daha uzun bir boyutta.
  • Tırnağa ve sağlığa zararlı bileşenler içermiyor. Formaldehyde yok yani.
  • Tırnağa sürdükten sonra çok çabuk emiliyor ve mat bir görüntü bırakıyor.
  • Üzerine rahatça oje sürülebiliyor.
Barielle serum için şöyle yazmış;



Açıldıktan sonra 9 ay kullanım süresi var.


İçerik listesi;


Ben düzenli olarak kullanımda faydasını gördüm. Temiz içerikli, tavsiye edeceğim bir serum.

Soyulan tırnaklara sizin öneriniz var mı?

5 yorum:

  1. Ben içeriği yüzünden çekinerek kullansam da Kalyon'dan çok memnunum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Barielle tırnak tarafından emildiği için içeriğinin temiz olması beni sevindirdi.Kalyon kullanmadım ama denk gelirsem bakarım.

      Sil
  2. Ben bu aralar Lush Lemony Flutter kullanmaya başladım, sanki bir iyi geldi, bilmiyorum kullandınız mı ama :) Kalınlaştı, beslendi sanki ama hala soyuluyor. Bir ara biotin takviyesi alıyordum o zaman geçmişti soyulmalarım, tekrar almayı düşünüyorum ^_^

    YanıtlaSil
  3. Demir hapı almayı düşünüyorum artık.Serum tınağımı güçlendirdi ama soyulma sorununu çözemedim:( Her gün bir ceviz yiyorum, demek yeterli gelmiyor:)

    YanıtlaSil
  4. Sanırım ben de artık bi'destek bulmalıyım okadar ince uzuyolar ki çatlayıp kırılmamaları mümkün değil :(

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...