BİTENLER-7

- -Uzun zamandır bitenler yazısı yazmadığımı fark ettim ve sıvadım kolları:)


1-Lilibe Kağıt Mendiller: Her bitenler yazısının halay başı:)))


2- Rare Blossom Yüz Temizleme Köpüğü Nane&Lavanta: Eh işte diyeceğim bir köpüktü. Zaten artık üretilmiyor.

3- LaRoche Posay Effaclar Duo: Ben lokal olarak sivilcelerin üzerine uyguladım. Güzel sonuç veriyor. Sevdim.

4- Lancome Bi-Facil: Daha önce de kullandığım,bitirdiğim bir göz makyajı temizleyiciydi. Bu set içerisinde gelen deluxe boy bir üründü. Çift fazlı bir temizleyici. Güzel temizliyor ama içeriğini pek beğenmiyorum.

5- Dermalogica Overnight Repair Serum: Hayatım boyunca gördüğüm en korkunç kokuya sahip serum budur. Sanırım asla değişmeyecek bu fikrim. Süremedim. Ben hayatımda böyle ağır ve kötü bir kokuyla karşılaşmadım.



6- Sensodyne Ağız Çalkalama Suyu: Tadından nefret ettim. Üstelik elimde bir şişe daha var:( Eski Sensodyne ne güzeldi.

7- Yes To Carrots Body Butter:Kokusuna bayıldığım bir krem oldu.Nemlendirmesi güzeldi. Düzenli sürdüm bitti.Kışa girerken tekrar alırım.

8- Lush Happy Hippy Duş Jeli: Limonlu kokuları sevdiğim için beğenirim diye düşünmüştüm ama misket limonlu bu duş jelini pek sevmedim.Diğerlerini deneyeceğim.

9- Loreal Professional Saç Serumları:Mevsim geçişlerinde saçlarımda dökülme problemi olmasın diye bir kür uyguluyorum.


10- Lilibe Organik Disk Pamuk: En sevdiğim disk pamuk.

11- Nivea Fresh Sıvı Deodorant: Hiç sevmedim. Kokusunu da sevmedim. Korumasını da sevmedim. Tam bitiremedim zaten. Bir daha almam.

12- Calvin Klein Ruj:Çok severek kullandığım bir ruj oldu. Kahve-bej karışımı bir rujdu. Bulursam alırım.

13- Guerlain Parure De Lumiere Fondöten:Geçen bitenler yazımda da vardı. Bana ağır geldi ama güzel bir fondöten. Annem kullandı,beğendi:)

14- Swisspers Fondöten Süngerleri: Seviyorum seviyorum:)

İşte son zamanlarda bitirdiklerim böyleydi:)

seregonsworld@gmail.com

7 yorum:

  1. Nıvea'nın fresh sıvı deodorantını bende kullanıyorum ve ne bi ferahlatma ne de başka bişey uyguladığını göremdim gitti bende atıcam sanırım :/
    http://ecegurbuz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben bir daha alacağımı sanmam pure&natural serisinden şaşmamak lazım nivea'da.

      Sil
  2. ohh canım ne güzel bir sürü şey bitmiş. Lilibe pamuklar benim de en sevdiğim:) Bi de bu markanın kozmetik mendilleri var. Yüzümü kurulamak için kullanıyorum. Çok seviyorum:) Bi de bi de loreal saç serumlarını merak ettim. İşe yarıyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Llilie mendiller bende kullanıyorum ama yüzüm için Alouette klor içermeyen havlular var tek kullanımlık, onları kullanıyorum. Tavsiye ederim.Saç serumlarına gelince, ben yılda iki kere Vichy, Kerastase veya Loreal serumlardan kullanıyorum. Memnunum. Ama dökülme için Vichy'i daha faydalı buluyorum.Kerastase ve Loreal de güzel bakım yapmış oluyorlar:)

      Sil
  3. bu organik pamuk benimde vazgeçilmezim,nivea sıvı deoyu çok seviyorum ben body sprey gibi sıkıyorum sadece yazları alıyorum fakat korucu olarak kullanmıyorum o yüzden bana güzel geliyor bebek gibi kokusu olduğundan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Klasik nivea kokusu:)Lilibe stokluyorum özge nolur nolmaz:)))

      Sil
  4. Özellikle sevmediklerin bitsin canım yerine daha güzelleri gelsin:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...