RIVAL DE LOOP METALIC MANIA LIP GLOSS

- -Rosmann bünyesinde satılan RVL Young marka glosslar yeni yeni standlarda yerlerini alıyorlar. .RVL Metalic Mania isimli bir koleksiyon hazırlamış ve iki ayrı renkte gloss,üç farklı renkte metalik oje,eyeliner sticker ve 4'lü far setleri çıkarmış. Şeffaf küp içerisindeki bu glossları görünce dayanamayıp aldım.


Ambalajı güzel olmuş , şeffaf küp şeklinde, açınca iki ayrı bölmede bir tarafı ışıltılı iki ayrı renk çıkıyor karşınıza.


01 numara Metallicious ve 02 numara Metallic Kiss


  • Metallicious  pembe bir renk, Metal Kiss ise daha çok nar çiçeği gibi görünüyor. Aslında ikiside benim dudaklarımda sadece parlaklık veriyor gibi göründüler. Belirgin bir renk verme söz konusu değil yani. Işıltısız tarafları TBS dudak balmlarına benziyor.Işıltılı tarafları ise çok hafif bir ışıltı veriyor dudaklara.
  • Kokusu benim hoşuma gitti. Sakız gibi sanki ama hafif bir şekerli kokusu var.
  • Yapış yapış olmuyor.
  • Nemlendirmesi güzel.
  • 3 gr. ve fiyatı da 3 lira. Uygun fiyatlı güzel bir gloss. İçeriğini göremedim çünkü üzerinde yazmıyor.
Uygun fiyatlı değişik bir gloss denemek isteyenlere tavsiye ederim. Ben şirin ambalajını,kokusunu ve dudaktaki duruşunu sevdim. Metallicious rengini kendime, Metal Kiss rengini ise çok tatlı bir arkadaşıma aldım.

Siz şeffaf ambalajları seviyor musunuz?

seregonsworld@gmail.com

6 yorum:

  1. Kapları çok hoşuma gitti,mutlaka deneyeceğim bende

    YanıtlaSil
  2. Ben de görünce merak etmiştim. Bir daha gidince aklımda bulunsun ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bulursan al derim.içindeki bitince ambalajını kullanmayı planlıyorum:)

      Sil
  3. eskiden cecileden her rengini almıştım bunların fakat yapış yapış olup ambalaja bile bulaşıyorlardı ve atmıştım hepsini,bunları görünce o aklıma geldi ve almadım canım ama yazdıklarına göre bunlar iyi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunlar yapış yapış değil. Tabii ben parmağımla değil fırçayla sürüyorum ama kabına da bulaşma gözlemlemedim.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...