BİTENLER- 9

- - Ambalaj biriktirmeye dayanamadığım için çok sevdiğim bitenler yazılarını istediğim düzende yazamıyorum.Bundan sonra haftalık bitenleri yazıp ambalajları bir an önce çöpe yollamak istiyorum:)


1- Nivea Pure&Natural Jasmin Scent Deodorant: Hafif kokulu (ki ben yine de kokusuz olmasını tercih ederim), pudrasız ,güzel bir deo. Seyahat boyunu artık göremiyorum. Bulan bana da haber versin:)

2-Down Under's Argan Yağlı Şampuan: Seyahat boyunu denemek için almıştım. İçerik listesi bana çokta natural gelmedi. Onun için tam boyunu almayı düşünmüyorum. Zaten şu ara Giovanni Argan Şampuanı çok severek kullanıyorum:)

3-Sephora Duş Kremi: Fena değil. Hafif kokuyor. Aynı zamanda nemlendirme özelliği var.Ben daha çok doğal sabun insanı olduğum için tam boyunu almayı düşünmüyorum.

4- Giovanni Tea Tree Şampuan: Giovanni şampuanları seviyorum. İçerik olarak çok güzel olmakla birlikte çay ağacı sayesinde hissettirdiği ferahlık çok hoşuma gidiyor. Yenisi açılmayı bekliyor. Şimdilik Argan yağlı olanı deniyorum:)

5- Swisspers Fondöten Süngerleri: Kullanıp atıyoruz:) Yeni paketi açtım:)

6- Arm& Hammer Diş Macunu: Sevdiğim bir macun. Antalya'ya giderken seyahat boyunu almıştım ve bitti:) Evde tam boyunu kullanmaya devam:)

7- Yes to Blueberries Makyaj Temizleme Mendilleri: Bugüne kadar bulabildiğim en temiz içerikli mendil bunlar. Kokusunu sevmeyenler var ama beni rahatsız etmedi kokusu. Yeniden alacağım.

8- L'occitane Precious Fluid- Matlaştırıcı Krem: T bölgesine sürüyorum. Henüz bir şey anlamadım:)))

9- Loreal Aminexil Saç Serumları: 6 ayda bir kullanıyorum. Memnunum. Şimdi Vichy aldım.Dönemsel saç dökülmesi mevzuu.

10- Benri Disk Pamuk: İlk zamanlar çok güzel olan sonra bozulan disk pamuklar. Büyük kare olanlarını alıyorum yine oje çıkarmak için ama yuvarlakları bir daha almam. Yaşasın Lilibe organik disk pamuklar:)

11- John Frieda Bukleli Saçlar için Saç Köpüğü: Bu benim 2. şişemdi. Bukleli saçlar için kolay ulaşılabilir daha iyi bir köpük bulamadığım için kullanıyordum. Fena değildi. Ancak Live Clean Buleli saçlar için köpüğü keşfetmemle pabucu dama atıldı:))) Bir daha almayacağım.

12- Swisspers Tırnak Temizleme Pamukları: Ben bu peeling etkili pamukları beğeniyorum. Son indirimde almayı unutmuşum. Ama tekrar alırım. Zahmetsizce temizliyor ojeyi.

İşte son günlerde  bitenler bu kadar. 

seregonsworld@gmail.com

7 yorum:

  1. Nivea Pure&Natural Jasmin Scent Deodorant ı 2 gün önce migrosta gördüm :)) bakmakta fayda var:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seyahat boyu muydu Begüm? Normal boy var da seyahat boyu bulamıyorum çantam için.

      Sil
  2. L'occitane matlaştırıcı kremin yazısını merak ettim, boş bir zamanında yazar mısın rica etsem? :)

    YanıtlaSil
  3. Bundan 5-6 paket daha var elimde , hepsini bitirince etkisini yazarım:)

    YanıtlaSil
  4. Ürün bittikçe bende rahatlama hissediyorum:) bitir-yaz-okuyalım:)

    YanıtlaSil
  5. Yes to Blueberries'in kokusunu sevmemiştim ben, ama içeriği güzel gerçekten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi farkettim ben carrots yazmışım yine hahhaha:) kokusu şahane değil ama bulabildiğim en temiz içerikli makyaj temizleme mendili. Seyahatlerde şart. Senin önerinle nivea pure deneyeceğim:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...