BOURJOIS HEALTY MIX GÖZ ALTI AYDINLATICI&KAPATICI

- - Bourjois zaman zaman çok beğendiğim ürünlere imza atıyor. Bu göz çevresi için olan aydınlatıcı&kapatıcı da beğendiklerim arasında yer alıyor.


Genelde bu tarz ürünlerde olduğu gibi ucu fırçalı.Alt tarafından çevrilerek aydınlatıcı, fırçaya kontrollü bir şekilde istenilen miktarda alınabiliyor.
Görünüm olarak pek cicili bicili değil. YSL gibi şık bir ambalajda değil görüldüğü üzere.
Gözlerimde kaşıntı, yanma gibi bir reaksiyon göstermedi. 
Çizgilere dolma, toplanma gibi bir durum gözlemlemedim.
Yağ içermeyen bir aydınlatıcı.



Benim gördüğüm 2 rengi var. Biri bende ki açık olan light rengi, diğeri ise pembe alt tonlu daha koyu bir renkti.
Bana kapatıcı olarakta yetiyor. Yani tek ürünle hem kapatıcı hem aydınlatıcı etkiyi elde ediyorum. Ancak göz altlarında fazla morluk olanlar sadece aydınlatıcı olarak kullanırlarsa daha memnun kalırlar.
1.5 ml. ve fiyatı 34 lira civarı olması lazım ben indirimde 22 liraya almıştım.
1 yıl kullanım süresi var ve miktar az olsa da uzun süre kullanılacak bir aydınlatıcı.
Ben sevdim:)

seregonsworld@gmail.com



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...