HAFTASONU OJESİ-GÖKKUŞAĞI

- - Claire's oje setini geçen ay Cevahir'de dolaşırken görüp, renklerine bayılıp almıştım. Claire's böyle minik ojelerden oluşan  4 ayrı set hazırlamış. Biri  mat ojelerden , diğeri fransız manikürü için oluşan renklerden ve bir diğeri de simli ojelerden oluşuyordu. 


Ojelerin her biri 4.5 ml. Bence orjinal boyları da böyle olmalı ojelerin.Kullanıp bitirilmeli.
Bu setin fiyatı 12.5 TL.
Bence çok güzel bir set olmuş. Bahara ve yaza uygun cıvıl cıvıl renkleri var:)


Bende sırayla hepsini sürdüm:)))

Bu haftasonu böyle geziyorum.
Siz bu seti beğendiniz mi?

seregonsworld@gmail.com

13 yorum:

  1. çok güzelmiş tatlım..

    YanıtlaSil
  2. Bu seti ve simli seti ben de almıştım, bu setin moru hariç her rengini denedim ve bayıldım! Kesinlikle haklısın oje dediğin bu boyda olmalı, zaten 2-3 aya yapısı bozulmaya başlıyor kocaman 10-15 ml ojelerin. Tırnaklarına bayıldım bu arada. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Simlisi nasıl? ben sonbahar - kış için daha uygun diye düşünüp almamıştım.Manikür yaptıramıyorum bu ara tırnaklarımı beğenmene sevindim. Teşekkür ederim:)

      Sil
  3. :)küçük ojeleri seviyorum biliyorsun:) Orly'i bilmiyorum ama Sephora'da OPI'nin 4'lü minik setini gördüm.

    YanıtlaSil
  4. Bence hep böyle sür rengarenk harika olmuşlar :)

    YanıtlaSil
  5. çokk güzel renkleri cıvıl cıvıl

    YanıtlaSil
  6. Ojelerin hepsi birbirinden güzel. Bu setlerin bir de kış versiyonu vardı. O da çok güzeldi. Boyları oje gibi çabuk bitmeyen bir ürün için oldukça uygun. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence ojeler zaten 5 ml. Filan olmalı. Teşekkür ederim :)

      Sil
  7. Bu gün gördüklerimiz :) Çok güzel renkleri.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazın çokça kullandım bu seti:) Bugün çok çeşit vardı. Biraz oje bitirebilsem yenilerinden alabilirim:) Son zamanlarda çok oje aldım:(

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...