LUSH SUGAR SCRUB

- - Lush online alışverişimde aldığım bu kurabiye görünümlü scrub , sert midir diye düşünüp bende soru işareti oluşturmuştu :) Ama düşündüğüm gibi çıkmadı. İçerisinde şeker taneleri var. Yani peelingi bu şeker taneleri yapıyor. Aynı dudak peelinginde olduğu gibi. 


Hoş ve hafif bir kokusu var. Sert bir yapısı var. Ben bir kabın içerisine parçalayıp öyle kullandım. Suyu görünce çok çabuk yumuşuyor zaten. Uygularken biraz hızlı olmak gerekiyor haliyle:)


Cildimi çizmeden  uygulayabildim. İlla alınması gerekmeyen ama Lush'un eğlenceli ve hoş kokulu oyuncaklarından biriydi. Tekrar alırım belki. 

Bana önerebileceğiniz vücut peelingleri var mı?

seregonsworld@gmail.com

8 yorum:

  1. gratis'te satılan bee beauty vanilla cheesecake'li peeling harika. 3. kutuyu kullanıyorum:) vücudu çok güzel nemlendiriyor. ölü deriyi de atıyor. bayılarak kullanıyorum. kokusu da harika. hem de kocaman kullan kullan bitmiyor:p

    YanıtlaSil
  2. dörtdörtlükblog onorr kokusunu o kadar öve öve anlatıyordu ki koklayınca bende bayıldım ve dayanamayıp kremini almıştım. Gerçekten çok güzel kokuyor. Peelingine de bakayım :)teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  3. lush rub rub mutlaka dene eğer lushı seviorsan çok hoştu:)

    YanıtlaSil
  4. Ben de buna benzer Santa Scrub'ini kullanmistim o da guzeldi ama sadece yilbasinda satiliomus

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu görmüştüm ama almamıştım nedense. Yes to carrots vardı elimde sanırım o sıra. Yılbaşında bakarız artık ona:)

      Sil
  5. yves rocher tavsiye ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oraları da kurcalar koklarım o vakit:)) bakalım YR nasılmış:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...