MAMONTENKA'DAN GELEN HEDİYELERİM:)

- -Dün işe gittiğimde çok güzel bir süprizle karşılaştım. Mamontenka blogunun sahibesi sevgili Eda benim için çok şeker hediyeler hazırlayıp yollamış:) Dün keyfim yoktu pek, kutuyu görünce çok sevindim. Eda'ya buradan tekrar çok teşekkür ediyorum:)


Benim için katladığı şans yıldızları için çok mutlu oldum:)
Eda bitter çikolata sevdiğimi biliyor galiba, çikolata ve kahveleri büroda bir güzel mideme indirdim:))
Kalem çantamdan hiç eksik olmaz. Bugün imzalarımı Edacığımın gönderdiği mavi kalemle attım.


Ayrıca tatlı arkadaşım bana nikah çikolatasından da yollamıştı:)

Orly ojenin rengine bayıldığımı da ekleyeyim:) Ayrıntılı yazısını kullanınca yazacağım.

Blogun bana en güzel katkısı Eda gibi tatlı insanlar tanıma fırsatını vermesi oldu:)

seregonsworld@gmail.com







4 yorum:

  1. Canım benim güle güle kullan güzel gönlünle fazlasını bile hakediyorsun : )Güle güle kullan ^_^ Adaşımın ellerine sağlık şans yıldızların çok tatlıymış cidden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam şansa ihtiyacım olduğu bir dönem :) yıldızlara çok sevindim. Teşekkür ederim canım:)

      Sil
  2. Çikolata elime normal ulaştı :))

    YanıtlaSil
  3. Haftasonu deneyeceğim canım teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...