PARFÜM ALIŞVERİŞİM-TEKİN ACAR

- - Günaydın:) Hafta sonu tamamlayamadığım alışverişimi daha fazla geciktirmeden bu sabah yazmak istedim.Anneler günü sebebiyle Tekin Acar'da güzel indirimler vardı ve tabii ben bunu kaçırsam olmazdı:)) Bu ara parfüm değiştirmek istiyordum.Rotamı parfümlere çevirdim haliyle...


Lancome temizleme seti süt,tonik ve bi-facil'den oluşuyor. Her biri 125 ml.  Bence çok avantajlı bir set olmuş.Kaçırmadım tabii:)


Salvatore Ferragamo- Signorina Parfüm şişesine bayılıyorum. Aslında ben EDT'sini beğenmiştim. Ama yanlışlıkla parfümünü almışım:( 


PURE DKNY DROP OF ROSE PARFÜM -Benim bahara çok yakıştırdığım bir parfüm. Hafif gül kokusu ve kalıcılığıyla şu sıralar sık kullandıklarımdan.% 50 indirim vardı bu parfümde ve 125 liraya aldım 100 ml 'parfüm' olanı.Ayrıca yazısını yazacağım:) 

seregonsworld@gmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...