SON GÜNLERDE SEVEREK KULLANDIKLARIM-4

- -Yeni bir son günlerde severek kullandıklarım yazısıyla karşınızdayım.Bu yazıları yazmayı hatta fotoğraflamayı seviyorum. Hem her hafta kullandığım ürünleri sizinle paylaşıyorum hem de farklı rujları ,allıkları kullanıp bitirmeye daha çok yaklaştığımı hissediyorum:)


Toplu bakış:)


Anna Sui Şeftali Allık (ha gayret bitecek bitecek) yazısı için tık tık

The Balm Betty Lou Manizer (bu da benim için allık) yazısı için tık tık


Physicians Formula Far Seti (Kahverengi gözler) PFsetler hoşuma gidiyor. Hem minik ambalajları hem far renklerinin birbiriyle uyumu güzel. Yazısı için tık tık

Paese Far Bazı - Yazısı için tık tık

Maybelline Jel Eyeliner Mavi- Mavinin tonu çok güzel. Yazısı için tık tık


Clarins Rouge Eclat 05 Pink Berry Ruj- Yakında yer bitiririm ben bunu:) Kokusu da hoşuma gidiyor.Yazısı için tık tık

The Balm Balm Shelter Girly Girl -Kokusuna dokusuna her şeyine bayılıyorum:) Yazısı için tık tık

The Balm Foxy Pout Ruj-Bronz renkli bir ruj. Yapısına bayılmıyorum ama rengi çok güzel.


Erborian BB Krem- Benim beğendiğim ama cildime biraz ağır geldiği için sürekli kullanamadığım bir BB Krem. Yakın zamanda yazısı gelecek.

Jane Iredale Göz Altı Kapatıcı- Yazısı için tık tık

Jane Iredale Spf 15 Dudak Balmı-İşte bu benim hayatımın balmıdır! Yazısı çok hızlı gelecek. Bayılıyorum:)


Real Techniques Blush Brush- Bu allık fırçasını çok merak ettiğimden bütün hafta kullandım.Her allıkla harika sonuç vermiyor bence.

RT Core Collection Setten Kontur Fırçası- Ben bunu da allık fırçası olarak kullandım. Gayet başarılı sonuçlar verdi. Pek sevdim.Zaten blush brush'ın yavrusu gibi:)


The Balm Hot Ticket Oje Princess- Rengine bayılıyorum. Balm ojelerin yapısını ve hızlı kuruma özelliğini çok sevdim.

Barielle Tırnak için Serum- Yazısı için tık tık

Rimel Lasting Finish Oje 053 Apricot Punch


YSL Baby Doll Parfüm-Şişesini kokusundan daha çok seviyorum. Az kaldı. Bitirimeye çalıştıklarımdan.Bahar için uygun hoş bir koku. Hatta tam bahar parfümü.

İşte ben son günlerde en çok bunları kullandım:)

seregonsworld@gmail.com

7 yorum:

  1. thebalm ojeleri ben de denemek istiyorum, çok hoş renkleri var ama daha denk getirip alamadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Set halinde satılıyor.Tek tek satsalar daha güzel olurdu.5li setlerde her rengi beğenmiyorum:)

      Sil
  2. Kontour Brush'ı ben de allık için kullanıyorum ve muhteşem sonuçlar veriyor! Ama şimdi de kontür için bir fırçaya ihtiyacım var :) Ne yazık ki sadece setlerde olan bir ürün :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben onu blush brush fırçadan daha çok sevdim ve allık uygulamada daha başarılı buldum desem:)

      kontür fırçasını allık fırçası yaptığımıza göre setting brush alıp onu da kontür fırçası yaparız:)))))

      Sil
  3. Hepsi çook güzel:) Jane Iredale dudak balmını da çok merak ettim bir dudak balmı hastası olarak:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)teşekkür ederim Yeldacığım:) Balmın yazısını yayınladım bile:)

      Sil
  4. evet Eda ambalajı ilk ilgimi çeken yanı olmuştu:) Kokusu,duruşu her şeyi güzel aslında allığın:) Yazısını yazmıştım :) http://seregonsworld.blogspot.com/2013/02/anna-sui-303-seftali-allk.html

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...