MİNİ ALIŞVERİŞ- L'OCCITANE-SEPHORA-TEKİN ACAR- DNR

- - Merhaba:) Bugün İstanbul bol yağmurlu bir sabaha uyandı.İki gündür hava kapalı.Dün gerginlikten kurtulabilmek için öğlen yemek yemek yerine dolaşmaya çıktım.Alışveriş diyeti yaparken bile iki hafta zor dayanıyordum ama bir baktım 2 haftadır kitap harici  hiç alışveriş yapmamışım. Biraz kafam dağılsın dedim.

 Loccitane indirime girmiş. Düşündüm bir şeye ihtiyacım yoktu.Şöyle bir gezindim mağazada ve daha son bitenler yazımda yazdığım Cherry Princess serisinin el kremi vardı. Hemen aldım tabii:) Üstelik %40 indirimdeydi:) 12 liraya geldi.


El kremi 30 ml. ve harika bir kokusu var. Kiraz çiçekleri ve meyve kokusu muhteşem. Son kullanma tarihi 12/2015 olduğuna göre yedek bile alınabilir.

Verbana Serisi Loccitane'ın en sevdiğim serilerinden. Harika bir kokusu var ve çok ferahlatıcı.Bu seriden vücut kremi ,sabun ve el kremi kullanmıştım. Hatta yaz için beklettiğim el kremim var.Duş jeli sevmesemde ferahlatıcı etkisini bildiğimden bu jeli denemek istedim. Bu jel %40 indirimdeydi. 9 liraya denk geldi indirimle. 70 ml.

Bu dünün ilk mini alışverişiydi. Tekin Acar ikinci durak oldu. Babalar günü nedeniyle yine indirimler vardı.Clarins'te %20 indirim olduğunu görünce standa bir uğradım ve tabii bir adet rujla ayrıldım:)


Aslında YSL Ruj almaktı niyetim ama Clarins Rujlar %20 indirimle 61 liradan 48 liraya düşünce bu fırsatı değerlendirmek istedim.Bu sefer Rouge Prodige serisinden bir ruj aldım. Bu seri daha önce yazdığım Rouge Eclat serisi kadar yumuşak ve kapatıcı bir seri değil. Bu rujlar ışıltılı ama ucuz görünmüyor kesinlikle. Yazısını ayrıca yazacağım.116 numara Coral Tulip rengini aldım. Bu ara portakal rengi aşkım dorukta:) 

Tekin Acar sample konusunda oldukça cimri. Rujumla birlikte poşetime 2 adet erkek parfüm sample koymuşlar. Aman ne güzel! Denemek için sabırsızlanıyorum:PPP

Gelelim 3. ve son durağıma: Sephora
Sephoraya aslında kuzenim benim daha önce aldığım UD Naked Basics Paletten istediği için girmiştim. Ona da söyledim bence olmazsa olmaz bir palet değil ama istedi bir kere alıp yollayacağız. 


Sephora Babalar Günü için bir kampanya yapmış ve babanıza hediye alırken kendinizi de unutmayın der gibi 75 TL. üzeri alışverişe Sephora glosslar 5 TL.

Naked palet 72 TL. Ben bir de Biotherm erkekler için cilt bakım seti aldım kardeşime.Fiyatı 39 TL. çok avantajlı bir set olmuş. İçerisinde tıraş köpüğü,yüz yıkama jeli ve jel-krem var.Alışverişim 75 TL. üzeri olduğu için 5 liraya bir de portakal rengi Hot Coral Reflex isimli ultra ışıltılı glossu aldım.%10 Sephora kart indirmimi de kullandım:) 

Alışverişimle birlikte de yukarıda gördüğünüz parfüm ve krem samplelarını  verdiler.


DNR kitaplarda indirim yapmıştı. Oradan da 4 kitap aldım.Kitapların tanesi 5 TL. 


Uzun zaman sonra ilk alışverişimdi. Abartmamış olmam beni mutlu etti.

Sevgiler 

seregonsworld@gmail.com

6 yorum:

  1. Far surmeyi becerebilsem gozumu kirpmadan alicam su nakedleri, ama beceremiyorum iste :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renkler mat ve çok doğal olduğu için far sürmekte pek yetenekli olmayan ben bile kullanabiliyorum. Sen de yaparsın bence:)

      Sil
  2. Canım ne güzel şeyler almışsın öyle. L'occitane ürünlerini biraz pahalı buluyorum ama indirimde çok uyguna gelmiş. Güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim makyaj kelebeği:) L'occitane ürünlerinin fiyatını bende gereksiz buluyorum. İçerikleri çok güzel olsa anlarım.indirimsiz almaya gerek yok:)

      Sil
  3. tam zamanında ayrılmışım İstanbul'dan:/ inşallah haftaya kadar devam eder indirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dnr ve L'occitane indirimi devam edecek ama T. Acar ve Sephora kampanyaları yarın bitiyor:(

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...