BİTENLER-12

- - Bitenler kutusu yine dolu görününce gözüme kolları sıvadım. Benim gibi bir şeyleri çöpe yollamayı seviyor musunuz sizde? Özellikle aldığım kozmetiklerin kutularını hemen çöpe yollamak ve biten her şeyi hemen ortadan kaldırmak istiyorum:))


1- THE BODY SHOP SEAWEED TONİK: Bu tonik bana İncimin hediyesiydi. Kokusu çok güzel. Ferahlatıcı bir etkisi var. Ancak içerikten sınıfta kaldı. Tam boyu alınmayacak.

2- NUXE BRIGHTENING PROGRAM LEKE SERUMU: Bu benim ikinci şişem. Aydınlatma etkisi olan güzel bir serum. Sabah akşam düzenli kullanırsanız 2 ayda bitiyor. Güzel bir leke serumu, kışa girerken tekrar alabilirim.

3- SKINCODE CANLANDIRICI GÖZ ÇEVRESİ KREMİ: Bu göz kremi 3. kavanozum. Her yıl bir kavanoz kullanıyorum. Hafif yapısıyla sevdiğim bir krem ancak yeni kremlerle yola devam edeceğim gibi görünüyor:)

4- BİODERMA SPF 50  KREM: Hiç sevmedim. Yoğurt gibi. Tam boy kesinlikle alınmayacak.

5-COSMED SPF 50 KREM:Bunu da sevmedim. Tam boy almam.


6- BEAUTY FORMULAS ÇİKOLATALI TEMİZLEYİCİ MASKE: Çikolata kokulu ancak temizlemesi zor bir maske. Tekrar alır mıyım bilmiyorum. Başka marka deneyeceğim.

7- YVES ROCHER NARLI MASKE: Yüzde sadece 3 dk. tutmak yeterli olduğu için kullanması işime gelen bir maske:))) Hem narlı:) Arada alır kullanırım. İçerik yine güzel değil. Zaten ben YR'de içeriği güzel bir şey görmedim.

8- CETTUA BURUN BANDI: Ayda yılda bir aklıma geliyor işte. Ama gördüğüm en iyi bant budur.



9- ALIX AVIEN BEYAZ OJE: Minik diye aldığım bir ojeydi. Yarısından çoğunu kullanmışım. Yapısı bozulmuş artık.Çöpe gidiyor.

10- ESSENCE EXPRESS DRY DROPS: Ayıla bayıla kullanıyorum. Ojelerin çok hızlı kurumasını sağlıyor.Yenisini kullanmaya başladım bile:)

11- CLINIQUE CHUBBY STICK 06 WOPPIN'WATERMELON : En sevdiğim renklerden biri buydu. Elimde bir tane daha var. Onu da kullanmaya başladım.

12-AVON AÇILI ALLIK FIRÇASI: Dolabın arkalarında kalmış. Uzun zamandır kullanmıyordum. Çöpe gidiyor.

13-MURAD MASKE UYGULAMA FIRÇASI: Murad C Vitaminli ev bakım setinden çıkmıştı bu fırça. Maske uygulaması için hazırlanmış. Ancak ben hayatımda böyle sert bir fırça görmedim. Saçlarımı tarasam yeridir:))) Hiç düşünmeden çöpün en derinine yolluyorum:)

14-SWISSPERS FONDÖTEN SÜNGERLERİ:


15-NUXE PORTAKAL ÇİÇEĞİ&BADEM DUŞ JELİ: Kokusu hoştu.Kullandım ama tekrar almayacağım, sabunlarım beni bekliyor:)

16-ALTERRA DEO-BALSAM: Harika kokuyor:) Severek kullandım. Elimde çok fazla roll-on var. Bitince tekrar alacağım.

17- OTACI LAVANTA SABUNU: Her çeşidinden kullandım. Ama bu sefer sabun bana değişmiş geldi. Lavanta kokusu eskisi kadar güzel değil ve içeriğindeki tane lavantalar azalmış gibi.Sanırım vedalaşacağız.

18- NİNFA PEARL BALLI -İNCİ TOZLU SABUN: Önceki yazılarımda da var. Severek kullanıyorum.Yenisi yerini aldı bile.Az kaldı artık elimde.


19- BENRİ KARE PAMUK: İndirimler sebebiyle birlikteliğimiz devam ediyor. Yoksa Lilibe organik pamuğun eline su dökemez.Elimde hala 3-5 paket var.

20-BABYDREAM NATURAL ISLAK MENDİL: Ben seviyorum bu mendilleri. İçeriği güzel. Ama sadece bu çeşidinin içeriği güzel. Mavi olan paket hiç iç açıcı değil. Yenisini açtım kullanıyorum.

21- VICHY DERCOS AMINEXIL SAÇ SERUMLARI: Sıkıntıdan ve mevsim değişikliğinden saçlarımdaki kaybı durdurmaya çalışıyorum. Kullanmaya devam.


22- PERFECT PURITY NANELİ AĞIZ ÇALKALAMA SUYU: Gratisten çok komik bir fiyata almıştım. Tadı ve kokusu güzel ancak alkol içeriyor. Sonra baktım Sensodyn de alkol içeriyor. Yeni arayışlara girdim.Elimde bir şişe daha var.

23- SENSODYN DİŞ MACUNU: Bu çeşidini seviyorum. Şimdi Total olanı kullanmaya başladım. Sonra yine buna dönerim muuhtemelen.


24- LİLİBE 100 YAPRAK KAĞIT MENDİL: Lilibe kağıt mendilleri seviyorum. Bunun kutusunu çok beğendiğim için aynı kutudan 2 tane daha aldım:)

Son günlerde bitenler böyleydi.

seregonsworld@gmail.com
twitter@seregon2

ÇEKİLİŞİME KATILMAK İÇİN TIK TIK

10 yorum:

  1. Şu BabyDerm ıslak mendillerden ben de alayım. Hem bana, hem Çın'a lazım!

    İçeriklerinden de bahsettiğin için yazılarını okumayı ayrı bir seviyorum Selin'cim :) Sevgiler!!!

    Ben de bir bitenler yazısı yazsam iyi olacak...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Babydream mendiller güzel Başak. Her ne kadar parfüm bulundursa da listede en sonda ve paraben, glikol içermiyor en azından.Yazılarımın işine yaramasına sevindim.Senin bitenler yazını da bekliyorum. Öptüm:)

      Sil
  2. ne kadar çok şey bitirmişsin böyle :)
    nuxe serumu güneş lekeleri için mi kullandın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet güneş lekeleri için kullandım ve gerçekten aydınlatıcı bir etkisi var.Tavsiye edebileceğim bir serum:)

      Sil
  3. Sen de benim gibi iceriklere karsi takintilisin sanirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sıkı sıkıya bağlı kalamasam bile en azından daha temiz olanını tercih etmeye çalışıyorum:)

      Sil
  4. Ne kadar çok şey bitirmişsin, darısı başıma diyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Darısı başına Sevda:) Bitir ,yaz,okuyalım:)

      Sil
  5. Nuxe leke serumu işe yarıyor mu? Bu arada çok güzel ürünler bitirmişsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serumun gerçekten aydınlatıcı bir etkisi var. Ama sabah akşam düzenli kullanmak şart. Lekelerimde açılma sağladı. Sonbaharda kullanmanı öneririm.Yazısını yazmıştım daha önce.Teşekkürler:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...