BİTENLER-14

- -
Günaydın:)

Bu ara hızlı bir tüketim içerisindeyim sanki:)


1- Giovanni 2 Chic Brezilya Keratini ve Argan Yağlı Şampuan: Sevdiğim bir şampuan. Bu biten ikinci tüp. Annem kullanıyor daha çok aslında, bunu o bitirdi sayılır.Yenisi alındı bile:)

2- Lancaster Flash Purity Kil Maskesi: Güzel bir kil maskesiydi ve uzun süre kullandım. Tekrar almam çünkü elimde başka temizleyici maskeler var:)


3- Alterra Gül Sabun: Kokusu hafif, ellerimi yıkadım bu sabunla ve özel bir yanı yok sabun işte.

4- Dairy Fun Fizzing Bath Armut: Kokusu güzel ,ancak kalıcı değil.Bu tarz ürünlerde Lush daha başarılı sanki:) Küvet oyuncağı işte:)

5- Lancome Hypnose Drama Maskara: Favori maskaralarımdan. Seviyorum. Kaçıncı bitti bilmem. Şimdi Doll Eyes kullanıyorum.Doll Eyesla devam.

6- Vichy Dercos Aminexil Saç Serumu: 


7- İpek Makyaj Pamuğu: Top top olan renkli makyaj pamuklarındandı. Ne zaman aldığımı bile hatırlamıyorum. Oje temizleyip bitirdim.

8- Babydream Natural Islak Mendil: Yaz aylarının favori ıslak mendili.Bu ara bulamıyorum. Gören bana da haber versin:)


9- Isana Kuru Şampuan: Kuru şampuan yine kısa saçlarıyla annemin kullandığı bir ürün. Bunu bende 2 kez denedim. Güzeldi. Kokusu rahatsız edici değil.Elimde 2 çeşit daha kuru şampuan olduğu için şimdilik alınmayacak ama tekrar alınabilir. Fiyatı da çok uygundu.

İşte son zamanlarda bitenler böyleydi.

Siz de son günlerde daha sık ürün bitiriyor musunuz?

seregonsworld@gmail.com
twitter@seregon2

YENİ ÇEKİLİŞİME KATILMAK İÇİN TIK TIK


5 yorum:

  1. Kuru şampuan hiç duymamıştım..

    http://loveandsmile.wordpress.com/

    YanıtlaSil
  2. Arganlı şampuan yağlandırmayı hızlandırıyor mu?

    YanıtlaSil
  3. Hızlı bitmiş temmuz bitmeden sen bitirdin maşallah :)Babydream Natural mendillerden her rossmana gidişimde görüyorum ama sen ankarada değilsin sanırım oyüzden üzgünüm :/

    YanıtlaSil
  4. Tebrikler canım. Biten ürünlere bayılıyorum:)

    YanıtlaSil
  5. Undenied benim saçlarım kuru değil ve bende yağlanma yapmadı. Ama saçlarım bukle bukle o nedenle fön çektirmeden önce bu şampuanı kullandım ve fön öncesi spreyini kullandım. Herhangi bir yağlanmaya sebep olmuyor. Annemin saçları da kuru değil, o da ayıla bayıla kullanıyor:) kokusu da hindistan cevizi gibi.

    Edacığım teşekkür ederim:) yeni şeyler keşfetmeni sağlıyorsam mutlu olurum:)

    Madame kokoş , İstanbuldayım. Bu ara hep mavi paket görüyorum benim yeşil paketler yok:(

    Makyajlı kareler teşekkür ederim:)

    Gelincika, pratik bir ürün denemelisin:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...