GIOVANNI BREZİLYA KERATİNİ VE ARGAN YAĞLI ŞAMPUAN

- -

Giovanni Amerika menşeili , USDA Organik sertifikalı bir marka. Türkiye'de sadece Gratislerde satılıyor.

Her saç tipi için şampuanı ve saç kremi mevcut. Ayrıca saçı ısıdan koruyucu mistler,serumlar ve durulanmayan bakım kremleri de var. 

Hayvanlar üzerinde test edilmiyor.

Yapay boyar maddeler,fitalatlar,yapay koku,PEG içermiyor.




Brezilya Keratini ve Argan Yağlı seride ise şampuan,saç kremi,fön öncesi sprey ve şekillendirici sıvı mevcut.

Tüm saç tiplerine uygun olduğu belirtilmiş.

Parlaklık ve saçları yatıştırma ayrıca düzleştirici etki vaat ediyor.





Büyük bir tüpte yer alıyor şampuan. 250 ml. boyutlu bir tüp:)
Bu ambalaj bence biraz gereğinden fazla şampuan kullanımına sebep oluyor. Şampuan miktarını kontrol etmeyi zorlaştırıyor.

Şampuan hindistan cevizi gibi kokuyor, kokusunu beğendim. 

Bu şampuanı, ben bukleli saçlara sahip olduğum için fön öncesi kullanıyorum ve fön öncesi spreyini de uyguluyorum. Fönümün daha uzun ömürlü olmasını sağlıyor. Ancak sürekli kullanmıyorum. Annemin favori şampuanı oldu. Bu üçüncü tüpümüz.Annem sürekli kullanıyor ve saçında ağırlık,yağlanma gibi sorunlara yol açmadı.

Ben diğer zamanlarda Giovanni Tea Tree Şampuan ve Organicum Normal saçlar için şampuanı kullanıyorum.

Arada şampuanı değiştirmek gerekiyor:)





İçerik listesi oldukça iyi.En azından sertifikalı organik bir ürün olduğu için mineral yağ, alkol, SLS ve glikol içermiyor. Listenin sonunda 'Phenoxyethanol ' yer alıyor.Bunu beğenmesem de diğer şampuanların içeriklerine göre çok iyi.

Benim memnun kaldığım bir şampuan oldu.

Siz bu şampuanı denediniz mi?

Sevgiler:)

seregonsworld@gmail.com
twitter@seregon2



5 yorum:

  1. Güzel bir ürünmüş.
    Fiyat ne kadardı acaba?

    Bilgilendirmeniz için teşekkürler..

    http://hepimizegerek.blogspot.com/
    Sizi de bloguma beklerim

    YanıtlaSil
  2. Esra fiyatı 20 lira ama ben hiç 12 liradan gazla vermedim. Gratis indirimleri sağolsun:)

    Edacığım sen giovanni volume şampuanını da deneyebilirsin:)

    YanıtlaSil
  3. Ben de Tea Tree olanını kullanıyorum cok memnunum.

    YanıtlaSil
  4. Burcu, tea tree şampuanın verdiği ferahlığı yaz günlerinde çok seviyorum:)

    YanıtlaSil
  5. Düzleştiriyormu peki??

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...