HAFTA SONU OJESİ-5 - MAYBELLINE COLOR SHOW 31 PEACH PIE & RIMMEL GLITTER TOP COAT

- -

Bu hafta sonu hem ışıl ışıl hem zarif hem sade tırnaklarla gezmek istedim. Bunun için son günlerde severek ve sık sık kullandığım  Maybelline Peach Pie ve Rimmel Glitter Top Coat 'ı kullandım.


Önce Fransız manikürü uygulamasını kırık beyaz yerine Maybelline ile yaptım. Yüzük parmağıma Rimmel Glitter sürdüm. Cuma günü böyle kullandım.

Maybelline yeni seri ojeleri beğendim. Hem ince yapılılar hem kolay sürülüyorlar.



Rimmel Glitter Top Coat içindeki altın ışıltılara bayılıyorum. Hem yoğun hem çok zarifler.Her ojenin üstüne uygulamaya müsait. Tek başına kullanıldığında da çok güzel görünüyor.





Bugün tüm tırnaklarımın üzerine Rimmel GTC sürdüm:) Böyle daha çok beğendim. Hem daha da kalıcı oldu.

Aynı uygulamayı ayak tırnaklarıma da yaptım:) Sonuç olarak bu ikiliyi birlikte çok sevdim:)

Siz Maybelline yeni seri ojeleri denediniz mi?
Işıltılı top coatlar seviyor musunuz?

Sevgiler:)

seregonsworld@gmail.com
twitter@seregon2




5 yorum:

  1. Top coatı sevdim ama tırnak yapını herşeyden çok sevdim :) kendi tırnak yapımı hiç sevmiyorum, çok imrendim vallahi :)

    YanıtlaSil
  2. Goncacığım teşekkür ederim:) O zaman bana da nail art yap:))

    YanıtlaSil
  3. :)) yapayım kuzucum hangisini istersen :)

    YanıtlaSil
  4. Gonca haklı,ellerin ve tırnak yapın çok zarif gerçekten bu sebeple "Hangi oje yakışmaz ki kız sana?" şarkısını armağan ediyorum Duman grubundan :))

    YanıtlaSil
  5. Gonca teşekkür ederim:)

    Edacığım, çok teşşekkür ederim:) Bende ilk zamanlar sağ elimi batırıyordum ama yapa yapa alıştım artık:)

    Kermit'im şımarttınız beni yahu:)) Güzel şarkı, aldım gitti:))

    Hepinizi öpüyorum kızlar. Gaza geldim gidip çılgın bir renk deneyeyim:))))))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...