HAFTA SONU OJESİ-5 - PASTEL MAGIC SAND NO 720 BEYAZ

- -

Golden Rose'dan sonra Pastel Kum ojelerin çıktığından ve Pastel Altın Sarısı olan ojeden daha önce bahsetmiştim. Hatırlamak için tık tık . Bu Pazar Pastel'in kum görünümlü ojelerinden beyaz olanını denedim. Normalde net beyaz oje sürmeyi çok sevmem ama bu oje hoşuma gitti.Yarın işe de böyle gideceğim:)

 .

Sürerken biraz dikkatli sürmekte fayda var. 
Mat bitişli ancak şişede bir inci  parlaklığı görünüyor.



Kuruma hızı iyi,hızlı kuruyor.
Ben altına Essence kadife bazı uyguladım.
Tırnaktan çıkarması zahmetli gelmedi bana.



Kum efektini sanki GR Holiday serisi ojeler daha iyi veriyor.En azından ben pembe ve şeftali renklerinin denediğim GR ojelerin şeker gibi göründüğünü düşünüyorum:) Hatırlamak için tık tık


Son kullanma tarihi 06/2016
Fiyatı 7.25 TL.

Siz beyaz oje kullanmayı seviyor musunuz?
Pastel ojeleri denediniz mi?

seregonsworld@gmail.com


5 yorum:

  1. Kullanışlı mı ? Boncuklular çok kullanışsızdı havyardı sanırım onlar :)

    YanıtlaSil
  2. Beyaz ve pembe ojelerin yeri bende değişmez ^_^ Sana çok yakışmış her zamanki gibi bu arada vişne arka fon ve beyazın uyumuna bayıldım fotoğraflarda :) Birde şu ojeleri üşenmesem gitsem katsam sepetime ne hoş olucak yok bu hafta kesin alıcam heheh

    YanıtlaSil
  3. Özge, havyar manikür çok farklı ond ojenin üzerine boncukları döküyorsun ve orjinali hariç (Ciate) hiç kullanışlı değiller. Bu normal oje gibi sürüyorsun.

    Kermit'im teşekkür ederim:)Bu beyaz sana da çok yakışır ve GR ya da Pastel Açık pembeyi görürsen mutlaka al:)

    Eda'm çok tatlısın:)Sana GR Şeftali rengi alalım. O çok yakışır:)

    YanıtlaSil
  4. pembesini sürdüğüm bir gün biri caviar ojelerdenmi sürdünüz diye yanıma geldi değil dedim ama öyle duruyor dedi.2 kat sürmüştüm sonra dikkatli baktım golden rosedan daha kalın duruyor. her iki markanınkide güzel sanırım:))

    YanıtlaSil
  5. Henüz denemedim ama beğendim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...