LA ROCHE POSAY PHYSIOLOGIQUE MİSEL SOLÜSYON

- -

La Roche Posay Misel Solüsyon bir alışverişimde kutudan çıkan 50 ml. seyahat boyu bir solüsyondu.

Severek kullanıp bitirdim.



Makyajı güzel temizliyor. Yüz ,göz ve dudak makyajını temizlerken kullanılabiliyor. Bioderma H2O 'dan bir eksiği yok bence.
Benim gözlerimde ya da yüzümde her hangi bir kaşıntı ya da alerjik reaksiyona sebep olmadı.
Normal makyajı çok güzel temizliyor.Yoğun göz makyajını temizlemede biraz yetersiz kalıyor. 
Bence güzel bir misel solüsyon ve Bioderma'ya alternatif. 



İçerik olarak fena değil. Alkol,mineral yağ ve paraben içermiyor.
Hassas ciltler için uygun.
Su gibi ve kokusuz bir temizleyici.
6 ay kullanım süresi var.
200 ml.lik boyunun  fiyatı 35-40 lira civarı.

Siz bu temizleyiciyi denediniz mi?

seregonsworld@gmail.com
twitter@seregon2

4 yorum:

  1. Bunu denemedim ama sensibio H2O vazgeçilmezim. Bunu da denemeyi düşünüyorum kıyaslamak için

    YanıtlaSil
  2. Bu ürünü bende merak ediyorum. :)

    Bu arada seni mimledim :)

    http://www.makyajmanya.com/2013/07/ben-ki-mim.html?showComment=1373807727319#c922438235289206331

    YanıtlaSil
  3. Ben bu üründen çok memnunum. H2O ve bu favorim.

    YanıtlaSil
  4. Zuhal, H2O bende kullanıyorum ama vazgeçilmez bulmuyorum. LRP de aynı işleve sahip. Ben Caudalie ve Topicremeden de memnun kaldım ve Nuxe'ten. Tavsiye ederim:)

    Aylin ilk fırsatta bakacağım:)

    Bir makyaj blogu yazarı, bende severek kullandım:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...