ORGANIQUE CHOCOLATE BRONZE BODY BUTTER

- -

Can sıkıntısından kendimi kokulu kremlere verdim. Dermoeczanem.com'da gezinirken Organique isimli bu markaya rastladım ve ismi dolayısıyla hemen ürünlerini incelemeye koyuldum.İçerik listesi yazmıyordu (yazsa almazmışım) ama ne kadar doğal olduklarından bahsedip duran bu markanın çeşit çeşit kokulu vücut kremlerinden denemek istedim. Haliyle çikolata yazısını görür görmez bu kremi seçtim:)



Metal bir kapağı var.Kavanoz plastikten maalesef:(
Görünüm olarak tam krem çikolata gibi görünüyor.
Yani mutfağa koyarsanız birinin yemeye kalkması kaçınılmaz:))
Kokusu muhteşem. Tam çikolata gibi kokuyor ve bu koku saatlerce tenimde kalıyor.



İçerik listesini görüyorsunuz. Hiç iç açıcı değil. Dimethicone, phenoxyethanol , DMDM Hydantion, 5 çeşit paraben ve parfüm var.



200 ml. ve fiyatı 49 TL. 
24 ay kullanım süresi var. O kadar parabenle bence az bile.
Bronzlaştırıcı etkisi de varmış ama benim bunu gözlemleyebilmem mümkün değil:)

Sonuç olarak muhteşem kokan ,güzel nemlendiren ancak iyi bir içeriğe sahip olmayan bir vücut kremi.
Tavsiye eder miyim? Bence bu içeriğe bu fiyat çok fazla.İçeriğini görseydim almazdım. Bu fiyata çok daha iyi bir vücut kremi alabilirsiniz. Yok ben tam da çikolata gibi kokmak istiyorum derseniz alın,çünkü birebir çikolata gibi kokuyor.

Siz çikolata kokusunu seviyor musunuz?

seregonsworld@gmail.com

2 yorum:

  1. Canım çikolata kokusunu sadece çikolatayı yerken seviyorum :))
    Bu arada daha önce yapmadıysan ve yapmak istersen Gökkuşağı Mimi gönderdim sana :)

    YanıtlaSil
  2. Makyaj kelebeği, kremi sürünce canım sürekli çikolaya yemek istiyor:))))

    Mimi en kısa zamanda yapacağım inşallah:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...