ORGANIQUE YOSUNLU GÖZ ÇEVRESİ MASKESİ

- -

Organique dermoeczanem.com'da görüp merakımı uyandıran bir marka. Çikolatalı vücut kremini daha önce yazmıştım. Hatırlamak için tık tık .Bu maskeyi de aynı alışverişte almıştım.




Yosunlu göz çevresi için hazırlanmış bu maske iki kullanımlık. 10 gr.lık bir paketi var.

İçerisindeki maske toz halde. Paketin yarısını bir kaba koyup krema kıvamına gelene kadar su koyarak karıştırıp hazırlanıyor. Ben ilk kullanışımda su yerine gül suyu koydum. Maskenin içeriği de gül suyu barındırıyor zaten.İkinci kullanışımda ise termal suyla hazırladım.

Krema kıvamındaki maskeyi kapalı göze sürüp 15-20 dk. bekletmek önerilmiş. Bende öyle yaptım. 15 dk. sonra maske tek parça halinde çıktı.

İçeriğinde hidrolize kollajen var.Bu kırışıklıklara iyi geldiği gibi şişkinliği azaltıyormuş.Gül suyu cildi nemlendiriyor.Yosun temizliyor.

Maskenin vaadettiği de nemlendirme,sıkılaştırma ve temizlik.

Kullanımı kolay ve eğlenceli. Tek parça halinde bulaşmadan çıkması çok güzel. İki kullanımda etkisine bir şey diyemeyeceğim ama tekrar aldım:)Dinlenmiş ve nemlenmiş bir etki bıraktı  ilk izlenim olarak.

Bende kaşıntı kızarıklık herhangi bir kötü etkisi olmadı. İçerik olarak mineral yağ,paraben,glikol içermiyor.

Son olarak bu maskeyi dermoeczanem.com 'dan 15 liraya alabilirsiniz.




İçindeki toz açık mavi renkte.



Su ekleyip karıştırılmış kıvamı bu şekilde olmalı.



Bekletip çıkardıktan sonraki hali:)

Sevgiler:)

seregonsworld@gmail.com

12 yorum:

  1. Ocağıma incir ağacı dikiyorsun Selin, farkındasın değil mi? :)

    YanıtlaSil
  2. undenied , gülsuyuyla da termal suylada güzel oldu. Gül suyu çok güzel koktu tabii:)

    Başak :))) Kendi ocağıma diktim şimdi size bulaştırıyorum:)))

    YanıtlaSil
  3. Kahrolsun bağzı organik kozmetikler o zaman!

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, acaba yaş sınırı var mı maskede, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. hoşuma gittiii <3 keşke pembe olsaymış madem güllü:p

    YanıtlaSil
  6. Güzel bir maskeye benziyor ama şükürler olsun ki göz çevremle ilgili hiçbir problem yaşamadığımdan almayı düşünmüyorum. :)

    YanıtlaSil
  7. Miss poine, yaş sınırı yok ama 25 yaşından itibaren rahatlıkla kullanılabilir. Çünkü olan olduktan sonra maske kullanmanın anlamı yok. 15 günde birmkullanılabilir hatta alık bakıma dahil edilebilir:)

    Selinciğim, içinde yosunda var mavi- su yeşili arası bir tonu var işte:) pembe yüz maskesi var:)

    YanıtlaSil
  8. Yasemin göz çevrenle ilgili bir sorun yaşamadan bu ürünleri kullanmak mantıklı zaten. Olan olduktan sonra yapacak çok bir şey kalmıyor:)

    YanıtlaSil
  9. Eda'm ilginç maskeleri bende seviyorum:)

    YanıtlaSil
  10. oyy çok severim ama gözlerimi 20 dk kapalı tutma kısmı düşündürdü beni kuzuların 2 side buna musade etmeyecektir :)) haa, ama onlar uyuduktan sonra olabilir :) oyy rengi bir harika. :)

    YanıtlaSil
  11. Burcu 15 dk.da yeterli. Ben öyle yaptım:) uyumadan önce yapmak güzel fikir:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...