STENDHAL BIO PROGRAM BIO 2+ SERUM

- -

Merhaba:)

Bugün cilt bakımını ihmal etmeyelim diye mevsim değişim  dönemlerinde kullanılabilecek ve haftalık bakımlara eklenebilecek bir serumdan bahsedeceğim.

Stendhal Bio Source serisi nem vermeye yönelik bir seri. Hatta Bio Source Jeline hastayım:)

Bio 2+ serumda özellikle hassas ciltler için geliştirilmiş cildi canlandırıcı,enerji verici,nemlendirici bir serum. Benim gibi karma ciltliler de rahatlıkla kullanabilirler.Kuru ciltler nem serumlarını çok sevecektir zaten.

Yağlı bir serum değil.


Pompalı bir şişesi var.

Serum miktarı çok kontrollü bir şekilde ve yeterli miktarda alınabiliyor şişeden.

Sıvı bir serum ve çok çabuk emiliyor.

Yapış yapış his bırakmıyor.Nemlendirmesi başarılı.

Cilt nemlenmiş ve yumuşacık oluyor.

Her sabah yüz ve boyun bölgesine uygulanması önerilse de ben haftada 3 gün akşamları kullanıyorum.

Tek bir pompa tüm yüzüme yetiyor. Bereketli bir serum:)




İçerik olarak maalesef pek beğenmediğim bir serum. Glikol ve paraben içeriyor. Önemli değil işini yapsın diyorsanız kesinlikle yapıyor.

Bende herhangi bir alerjik reaksiyona,sivilcelenmeye,yağlanmaya filan sebep olmadı.

30 ml şişede satılıyor.

Bana yurtdışından geldiği için uygun bir fiyata almıştım ama Türkiye piyasa fiyatını bilmiyorum. Ancak ucuz değil:(

Nem vermesi ve kazandırdığı ışıltı güzel ancak Türkiye fiyatlarıyla satın almayacağım bir serum.İlerleyen günlerde alternatiflerini kullandıkça paylaşacağım.

Sevgiler:)

seregonsworld@gmail.com



3 yorum:

  1. :)))) sevdiğimiz bütün ambalajlara bir şeyler doldurmaya çalışıyoruz:))))

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan canım :) keske uygun fiyata bulabilsek bizde :/

    YanıtlaSil
  3. teşekkürler burcu:) Umarım yurtdışı fiyatıyla ya da bir kampanyayla denk getirirsin:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...