BİTENLER-15

- -

Bitsinler, eksilsin rahatlayalım:)))



1- Clarins Daily Energizer Krem: Sevdiğim bir kremdi.Sonbaharda tekrar alacağım. Yazısı icin tık tık

2- Organique Sabun: Kokusunu çok beğendim ama tekrar alacağımı sanmıyorum.Bu markada çok çeşitli sabunlar var. Ama tertemiz içerikli sabunlar varken fiyatlarını haketmiyorlar.

3- Nesia El ve Vücut Losyonu: Bunu sevgili arkadasım Kermit:))) göndermişti:) El kremi olarak kullandım fena değildi.

4- CK Likit Ruj: Rengini çok beğendiğim bir rujdu. Yarısını kullanıp bitirmiştim.Kalanın kokusu değişmiş onun için çöpe gidiyor.Denk gelirsem tekrar alırım.

5- Bourjois Mini Ruj: Güzel bir kiremit kırmızıydı. Kullandım bitti:)) Tekrar almam.çünkü yapısı fazla yumuşak.

6- Clinique Karma Ciltler için Tonik: Hiç sevmediğim bir tonik.Fırçalarımı temizleyip bitirdim. Alkollü ve berbat olduğu için alınmayacaklar listesinin başında yer alıyor:)




7- Girlz Only Kuru Şampuan: Bunu bir kere kullandım ve bozuldu. Hem içindeki bozuldu hem de mekanizması bozuldu. Kesinlikle tekrar almayacaklarım listesinde.

8- Topicrem Makyaj Temizleme Suyu: Hafif gül kokulu, yumuşak ve iyi bir makyaj temizleme sıvısı. Bioderma H2O 'dan daha çok beğeniyorum.Tekrar alacağım:)




9- Swisspers 32'li Fondõten Süngeri: Seviyorum.Paket paket yedekliyorum:) Her bitenler yazısında varlar:)




10- Lilibe 100'lük Makyaj Mendili: Sürekli elimin altındalar:) Pratik oluyor. Yenisi açıldı bile:)

Bitirip, eksilttim. Rahatladım:)

seregonsworld@gmail.com

4 yorum:

  1. Kermit seviyor seni :) Clarins yazını kaçırmışım neyse ki bitenler yazısı telafi oluyor :) Özlemişim yazılarını.Bu arada yeni tasarımını çok sevdim ki zevkinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Makyajlı kareler yeniler yerlerini aldılar bile:)

    Kermit'im tatil kesintisi yaşıyorum.Net sorunlu , yazılar telefondan geliyor.Yaşasın Samsung Note:) Tasarım şahane oldu ufak tefek değişiklikler kaldı sadece:)öpüyorum:)

    Eda'm fotoları ekleyebilseydim daha cok eksilme olacakti:)) bir sonraki bitenler yazısına artık:) Bitirme projesi yap hemen.Eksilsinler, sıfır ürünlerle git yeni evine:)

    YanıtlaSil
  3. 2 ruj bitirmek... Tebrikler :)!

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...