L'ARC-EN-CIEL 'DEN ÇEKİLİŞ HEDİYELERİM:)

- -

Sevgili Başak 'ın çekiliş hediyeleri benim kargoyu bir türlü teslim alamamam yüzünden biraz gezdi ama sonunda Salı sabahı PTT'nin kapısına dayanıp aldım paketimi:)) Başakcığım her şeyi özenle yerleştirmişti kutunun içine ve bana bir de not yazmış. Hem hediyeler hem de not için Başak'a çok teşekkür ediyorum.





Kitap okumayı çok seven biri olarak elimdeki kitapları bitirir bitirmez bu kitabı okuyacağım:)



Raen vücut losyonu denemediğim bir losyon,denemek için sabırsızlanıyorum:)

Bioderma H2O Misel Solüsyon zaten kullandığım bir temizleyiciydi yedeklenmiş oldu:)

Crystal Essence roll-onları sevdiğimi biliyorsunuz. Lavantalı olanı ilk kez kullanacağım:) 




Sevdiğim Giovanni şampuanların TEA TREE çeşidinin şampuan ve saç kremini  haftasonu tatilim için saklıyorum:)

Rimmel Sunshimmer Bronzer ışıltısını sevdiğim bir bronzer ve bu rengini kullanmamıştım.Denemek için her an ayna karşısına geçebilirim:)

Lady Gaga'nın parfümünü ve Fresh Line ürünlerini merak ediyordum Başak'ın gönderdiği bu testerlar sayesinde bu merakımı da gidermiş olacağım:)

Başak'a buradan bir kez daha çok teşekkür ediyorum. Hepsini çok severek kullanacağım:)

seregonsworld@gmail.com

2 yorum:

  1. Ne güzel yazmışsın, hepsini güle güle, keyifle kullan! Kitabı da umarım beğenirsin :) Çok öptüm, sevgiler!!!!

    YanıtlaSil
  2. Başakcığım severek kullanacağım. Tekrar çok teşekkür ederim:)Öperim:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...