MİM: BEN KİMİM?

- -

Selam:)

1 ay kadar önceydi sanırım Makyaj Manya blogunun sahibesi sevgili Aylin beni mimlemişti. Bir türlü cevaplamaya fırsat bulamamıştım.

BEN KİMİM?

İşte ben!:))) Adım Selin. İstanbul'da yaşıyorum.



BLOGUMUN ADI NEREDEN GELİYOR?

Aslında blogumun adı üzerinde düşünülmüş bir ad değil. Seregon benim nick olarak sık kullandığım bir isimdi. Blogu bir akşam hasta yatarken birden bire açmaya karar verdiğim için ilk aklıma gelen ismi koyuverdim. Sonradan da değiştirmek istemedim. Seregon bir yazar tarafından yaratılan hayali bir dünyadaki kırmızı çiçekli bir bitki bu arada:)))

BLOG AÇMAYA NASIL KARAR VERDİM?

Biraz önce bahsettiğim gibi Ocak ayında çok kötü hastalanmıştım. Uzun süre evde yatakta kaldım. O sıralarda da sık sık blog okuyordum. Hasta hasta yatarken hadi bende bir blog açayım dedim ve açtım. İyi ki açmışım:)

NEDEN KOZMETİK BLOGU?

Neden olmasın? Çünkü canım öyle istedi! gibi cevaplar vermek istiyorum:)))
Neden kozmetik blogu? Çünkü 'eğlenceli' :)

KİŞİLİĞİM

Şu anda aklımdan bu soruları kim hazırlamıştı diye geçiyor:)))
Kendi kendimi anlatmak biraz tuhaf:)
Ben hem neşeli hem biraz sert mizaçlıyımdır. Genelde neşeli biriyimdir ve konuşkanımdır.Ancak sevmediğim şeyi sevmem.Kötü bir de huyum vardır lafımı esirgemem:)
Kimseyi kırmak istemem ama bazı insanlar sinirime dokunursa söylenmesi gerekeni söylerim.Damarıma basılırsa gerçekten sert ve tatsız olurum.
Sır tutmayı iyi bilirim.Ser veririm sır vermem yani:) 
Söz verdim mi tutarım.Yay burcuyum:)
Buradan şöyle fal yorumuyla devam etmek istiyorum : Mert, Cö-mert...:P:))))
Neyse bu madde çok uzun sürer bu kadar yeter :)

HOŞLANDIKLARIM

Yaz yaz bitmez başlıklar:)

Su,çikolata,çıplak ayakla gezmek,limonata,Bozcaada,kitap okumak,elmalı martini,müzik ,açık hava sineması,Uzak Doğu, çilek,kiraz,muz,sabah 7'de İstiklal Caddesinde yürümek,soğuk denize girmek,Türk Kahvesi, pizza,Ayvalık, yürümek, hamakta yatmak, kozmetik, Çeşme, Kaş, alışveriş, yolculuk,konser, kek,kurabiye vs...... sayfalarca sürer bu:)))

HOŞLANMADIKLARIM

Mıy mıy insanlar,kapari, ben uyanıkken uyuyanlar,hatta çok uyuyanlar:)) insanları küçük düşürmeye çalışarak varlığını ispatlamaya çalışan zavallılar, içtenpazarlıklılar, sürekli şikayet eden tipler, trafiğin sağdan aktığını idrak edemeyenler, kaldırımda 5 kişi yanyana dizilip yürüyenler,cimri insanlar,ısrarcılık,bir şeyin biden fazla söylenmesi....bu da uzayabilir:)))

EN ÇOK SEVDİĞİM MAKYAJ MALZEMEM

Cevabı siz de biliyorsunuz : ALLIK:)

ÇANTAMDA OLMAZSA OLMAZIM

Telefon, kimlik, para, defter, anahtar, ruj

EN SON OKUDUĞUM KİTAP

JEAN-CHRISTOPHE GRANGE- KAIKEN

Klasik bir Grange romanıydı. Artık beni hiç şaşırtamıyor. Kitabı ben yazmışım gibi neler olacağını bilerek okudum. Yine de son iki kitabına göre bu daha iyiydi. 

EN SON SEYRETTİĞİM FİLM

Havada Aşk Var

Tesadüfen seyrettiğim bir filmdi:) Ethan Hawke'ın filmine gidiyorum diye evden çıktım .Güya daha önce 2 tanesini seyrettiğim filmin üçüncüsünü seyredecektim. Ama sinemada o akşam bu film varmış. Bende girdim tabii.

 Romantik komedi türünde bir Fransız filmiydi. Türü içinde iyi bir seyirlikti. Sıkılmadan seyrettim. Açık hava sinemasında seyredince daha bir keyifli geldi tabii:)

EN SEVDİĞİM MÜZİK TÜRÜ

Rock ve Blues ağırlıklı müzik dinlerim. Aslına bakarsanız sert şeyler dinlemeyi severim çoğunlukla. The Doors, Deep Purple,Portishead,Leonard Cohen,Led Zeppelin,Nick Cave, Depeche Mode, Chris Cornell, PJ Harvey, Thom Yorke...

110, Teoman, Gripin, F. Düzağaç,Hayko Cepkin, Cem Adrian ...

EN SEVDİĞİM YEMEK

Bu gerçekten zor bir soru.Çünkü değişiyor.

Taze bakla,patlıcanlı her yemek,pizza,kereviz,makarna,roka salatası,noodle,yumurtalı neredeyse herşey...



Benden bu kadar:)

Bende Kermit Alemlerde ve Mamontenka'yı mimliyorum:))))

seregonsworld@gmail.com




8 yorum:

  1. hakkında kısa ve öz bir mim okumak güzel ama seni tanımak daha güzell:)))))

    YanıtlaSil
  2. Eda'cım belli oldu mu gidişin? İnşallah yüzyüze de görüşeceğiz:)

    Selin'cim seni tanımakta çok keyifliydi:) teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  3. Yihaa epeydir MİM leri boşlamıştım heves verdi bu yazın yapalım hadi bakalım.Keyifle okudum seninkini : ))

    YanıtlaSil
  4. Seni tanımak çok güzeldi canım! Çok hoş bir MİM olmuş :)

    YanıtlaSil
  5. Kermit'im bekliyorum merakla:)

    Aylin'cim teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  6. Selin'in arkadaşı olarak yazıyorum. Allah herkese senin gibi bir arkadaş versin. Sevdin mi tam seversin. Arkadaşlığın gerçek anlamını anlayan, her anımda yanımda bulunan. Kızgınlığımı, gözyaşımı, mutlu anlarımı anlayan güzel arkadaşım, seni seviyorum. İyi ki varsın! İyi ki arkadaşımsın!
    inci

    YanıtlaSil
  7. İnciciğim , iyi ki tanışmışız, iyi ki arkadaşımsın, iyi ki varsın:) sana tatlı bir seyler yiyelim mi dediğim gün cok dogru bir karar vermisim. Öpüyorum seni:)

    YanıtlaSil
  8. Çok içten sevaplar olmuş sizi yakından tanımak ne hoş

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...