VANİLYA CLUB AĞUSTOS KUTUSU

- -

Vanilya Club artık herkesin bildiği gibi her ay 35 TL. ücret karşılığında deneme boyu bazen de tam boy ürünler gönderiyor. Ben bu ay eğlence olsun bakalım kutudan ne çıkacak diye Temmuz sonu bir kutu sipariş etmiştim. Tabii ben tatile gidince kutuya kavuşmam biraz uzun sürdü.

İşte Ağustos kutusundan çıkanlar:


Nuxe 15 TL. değerinde indirim çeki. Bu çeki Eczanede de kullanabiliyorsunuz. Tabii çek 100 TL. ve üzeri alışveriş yapıldığında geçerli. 

Nuxe Beauty Kit; İçerisinde benim severek kullandığım 35 ml. Gül Makyaj Temizleme Suyu var. Daha önce yazısını yazmıştım. Alkol ve paraben içermeyen güzel bir temizleme sıvısı. Hatırlamak için tık tık .

Normal ve Karma ciltler için nemlendirici  15 ml. Prodigieuse Krem  var. Bunu denememiştim. Merak ediyorum.

Kuru ciltler için 24 saat Nemlendirici  15 ml. Vücut Kremi  var. Bence bunun boyutu az olmuş bu sete.




Nashi Argan Yağlı Nemlendirici Şekillendirici Sprey Saç Maskesi 40 ml. , sertifikalı bir ürün. 1 yıl kullanım süresi var.Henüz açmayacağım. Elimde bir sürü maske,serum ve  kuru yağ var. Onlar bittikten sonra kış geldiğinde bu ürünü kullanmayı düşünüyorum. Orjinal boyu 150 ml ve fiyatı 65 TL. Denemek için 40 ml iyi bir boy.

Aura by Swarowski parfüm testerı.

Kutunun içeriği bu kadar. Ben memnun kaldım. Çünkü Nuxe sevdiğim bir marka ve saç maskesi de sertifikalı bir ürün. Sanırım Eylül kutusunu da deneyeceğim:)

Siz kutu sistemini seviyor musunuz?

Sevgiler:)

seregonsworld@gmail.com

2 yorum:

  1. bende ağustos kutusundan çıkanları henüz kullanmaya başlamadım:)aynı durum bitecek bir sürü ürün var,en iyisi onları bitirmek olucak.bu ay az ama öz'dü içeriği.nuxe fiyat olarak biraz pahalı bir ürün denemek için güzel bir fırsat oldu.bakalım eylül kutusundan neler neler çıkacak?
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Dilek ağacı, kendimizi biraz durdurmamız lazım:)) eylül kutusunu bende merak ediyorum:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...