DIOR ADDICT ULTRA GLOSS FLASH - 224 GOLD SUNRISE

- -

Dior ruj ve glossları oldu bitti severim. Hem ambalajları şık hem yapıları güzel. Bu glossu yazın almıştım ve sık sık kullandım yaz akşamları dışarı çıkarken. Yazısını yazmak bugüne kısmet oldu:)


Şeffaf cam ambalajı çok sağlam ve şık görünümlü. Kapağı Dior'da alışkın olduğumuz ruj başlığıyla geliyor.

Benim seçtiğim renk şeffaf renkli ama içerisinde mikro altın ışıltılar olan Gold Sunrise rengi.

Ben çıplak dudaklarımda kullanmayı çok seviyorum. Ama isterseniz herhangi bir rujun üzerine rahatlıkla uygulayabilirsiniz.




Yapış yapış değil ve eğer öyle olsaydı 5 lira bile vermezdim.

Yumuşak ve kokusuz, kolay uygulanabilir bir gloss.

Dudağı hem nemlendiriyor hem de dolgun gösteriyor.

Bu glossu kullandığımda cam gibi, doğal ışıltılı ve zarifçe  parlayan dudaklar elde ediyorum.

Kalıcılığı orta , bence bir gloss için iyi.


Dior Glosslar YSL Glosslardan daha başarılılar bence. Dior Lip Polish'lerden daha büyükler ve fırçaları gerçek fırça şeklinde. Fırçası lip polishlerden daha kolay bir uygulama sağlıyor bence.Hatasız sürüm sağlanabiliyor.

Bu glosslar 18 renk üretilmişlerdi ve flash, glow , pearl olarak türlerine göre üçe ayrılmışlardı. Ben flash serisinin müdavimi olabilirim:)

6.3 ml. olan bu glossların fiyatı 70 TL. 

Ben Tekin Acar'dan bir indirim döneminde %15 indirimli olarak almıştım.İndirimleri takip etmekte fayda var:)

Siz Dior Glossları seviyor musunuz?

seregonsworld@gmail.com

Organique ile mis kokulu çekilişe çok az kaldı.Takipte kalın:)

2 yorum:

  1. ben de böyle altın ışıltılı glossları tek başına sürmeye bayılıyorum :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...