CHANEL 18 ROUGE NOIR OJE

- -

Tırnaklarım son dönemde benim telaşım yüzünden oraya buraya takılıp kırılıyor ve bir türlü eski haline getiremedim. Tırnaklarımın yeniden düzene girmesi için benim koşturmacamın biraz azalması gerekiyor:)

Tırnaklarım kısa da olsa benim sürmekten vazgeçemediğim ojeler var. Chanel 18 numara Rouge Noir oje de bunlardan biri. Benim çok sevdiğim ve mevsime de çok yakıştırdığım bir renk. Kopkoyu bir bordo diyebiliriz.




Chanel ojelerin klasik şişesinde yer alan ojenin kapağı yine çıkıyor ve daha kolay kavranan tırtıklı fırça sapıyla ince uçlu frıçası çıkıyor.


Chanel harika renkler üretiyor ve bende sürekli alma isteği yaratıyor ama yapı ve kalıcılık olarak çok başarılı ojeler değil maalesef. Fiyatlarının 70 TL. olduğunu da düşünürsek bu fiyatı hak etmediğini söyleyebilirim.


İnce yapılı ojeler olduğu için rahatlıkla 3 kat uygulanabilirler. Ben iki kat uyguladım.



Ben renk olarak çok beğeniyorum.


Son günlerde haftada iki kere mutlaka bu ojeyi kullanıyorum:)

Sizin en sevdiğiniz bordo ojeniz hangisi:?

seregonsworld@gmail.com

ORGANIQUE İLE 2 KİŞİYE HEDİYEM VAR! ÇEKİLİŞE KATILMAK İÇİN TIKLAYIN!!!


2 yorum:

  1. Rengi ne kadar güzelmiş, güle güle sür canım:) Benim en sevdiğim bordo oje China Glaze Hearth Of Africa. Bordo ojeleri seviyorsan ona da bakabilirsin..

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler Yelda'cım:)Bu ara China Glaze çılgınlığı yaşıyorum zaten. Mutlaka bakarım. Bende China Glaze Merry Berry'i çok beğeniyorum:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...