COSMED VANİLYALI NEM MASKESİ

- -

Merhaba,

Maske kullanmayı sevdiğimi ve her hafta düzenli olarak uygulamaya çalıştığımı biliyorsunuz.
Tercihim kavanoz maskeler yerine tekli kullanıma uygun hazırlanmış maskelerden yana oluyor genelde. Tüp ya da kavanoz yerine tekli paketler bana kullanım açısından daha uygun geliyor.

Cosmed Vanilyalı Nem Maskesi de tekli paketlerde hazırlandığı için gönlümü fethetti :)

Cosmed Vanilyalı Nem Maskesi Sevgili Tuğçe'nin Kaleminden Blogunun hazırladığı etkinlik hediyelerindendi. Bir maske sever olarak benim en çok ilgimi çeken ürünlerden biriydi haliyle.




Kutu halinde satılan bu nem maskesinin içinde 20 adet tekli pakette maske bulunuyor. 

Her bir paket 5 ml. ve paraben, feniksetanol içermiyor.



Tekli paketlerin bir kutu içinde sunulması bence çok iyi bir fikir. 

Vanilya kokusu rahatsız etmiyor, çok yoğun değil. Kokusunun hafif olması benim için bir artı. Yoğun vanilya kokusu benim pek hoşlandığım bir şey değil.

İçinde minik vanilya parçacıkları var. Shea yağı ve Monoi yağının yanı sıra salatalık özleri de içeriyor.

Temiz yüz ve boyun bölgeme ince bir tabaka halinde maskeyi uyguluyorum. 10-15 dk. Bekletilmesi önerildiği için bekletip ılık suyla yıkıyorum , sonrasında cildim yumuşak ve nemlenmiş oluyor:)

Haftada bir ya da iki kez uyguluyorum. Nemlendirme etkisini sevdim. Zamanla etkilerini sizlerle paylaşmaya devam edeceğim.


İçerik listesi şöyle;



Mineral yağ, paraben, feniksetanol ve propylen glikol içermemesi bir artı. Dimethicone da olmasaymış keşke:)

Son kullanma tarihini kutusuna eklemeleri de çok iyi olmuş. 

Benim sevdiğim bir maske oldu. Kullandıkça fikirlerimi paylaşmaya devam edeceğim.

Sizin sevdiğiniz tekli pakette maskeler var mı?

seregonsworld@gmail.com



CIATE CAVIAR OJE SETİ ÇEKİLİŞİME KATILMAK İÇİN TIKLAYIN!!!


10 yorum:

  1. Bununçikolata maskesinide denemelisin harika
    dnzyildizi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Çikolatalısı olduğunu bilmiyordum. Mutlaka almalıyım:) Teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  3. Bende kullaaya yeni baslafim umarim etkisi hemen gorurum^^

    YanıtlaSil
  4. Garnierın maskesinide deneyebilirsin. Ben yeni başladım ama iyi gidiyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Garnier tekli pakette maske mi çıkardı? Gratis'e gitme vakti gelmiş:)

      Sil
  5. Vanilya kokusunu çok severim,hatta bayılırım! :)
    Güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:) vanilya kokusu seviyorsan bunu denemelisin:)

      Sil
  6. dimethicone nedir peki neredeyse bütün kremlerde var

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...