SON GÜNLERDE SEVEREK KULLANDIKLARIM - 17 -

- -

Merhaba:)

Son günlerde hep acelem vardı ve biraz daha az ürün kullandım. Genelde aynı şeyleri kullanmışım.



Kullandığım ürünler bu kadardı:)



BENEFIT HOW TO LOOK THE  BEST  AT EVERYTHING SET - Seti kullanıp bitirmeye karar verdim:) Baz, kapatıcı, fondöten, pudra her şey elimin altında. Yazısı için tıklayın

RT CORE COLLECTION Pudra Fırçası artık yazmıyorum bile favorilerimden.




INGLOT FAR VE RUJ SETİ - Bu benim oluşturduğum bir palet. Bir ruj ve 4 fardan oluşuyor. Farların pigmentasyonu iyi, kolay dağıtılıyor ve bazla kalıcılıkları başarılı. Renkler bej, bronz,kahve ve ışıltılı siyahtan oluşuyor. Ruj ise içinde corallık olan yumuşak bir ton ve ışıltı sedef içermeyen bir ruj.

PAESE FAR BAZI- The Balm aldıktan sonra hiç kullanmamıştım. Bu ara biraz dönüş yaptım.Yazısı için tıklayın 

CLARINS MASKARA Kirpikleri uzatma konusunda başarılı ancak dolgunluk konusunda çok yeterli olmayan bir maskara. Ambalajını seviyorum.


NARS REALM OF THE SENSES - NARS SOULSHINE  Son günlerde başka allık kullanmadım.Her ikisininde renkleri çok güzel.Yazısı için tıklayın

DIOR NUDE RUJ

BOURJOIS 10 JOURS DAY OJE 22 NUMARA - Tek katta renk vermesi, hızlı kurumasıyla sevdiğim ojelerden. Diğer renkleri için şuraya ve şuraya bakabilirsiniz.

Son günlerde sık sık elim bu malzemeler gitti ve keyifle kullandım. Aralarında sizin sevdikleriniz de var mı?

seregonsworld@gmail.com

CIATE CAVIAR OJE SETİ ÇEKİLİŞİME KATILMAK İÇİN TIKLAYIN!!!

2 yorum:

  1. sizce bugüne kadar kullandiginiz yada denediginiz en iyi maskara hangisi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lancome Hypnose Drama, Hypnose Doll Eyes, Givenchy, Benefit They'Real

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...