YVES ROCHER ALIŞVERİŞİM

- -

Merhaba,

Geçtiğimiz günlerde YR online satışlarda geçerli olan indirim koduyla hem indirimli hem hediyeli çok avantajlı bir alışveriş yaptım. İndirim koduyla 15 lira üzeri alışveriş yaptığınızda 10 lira indirim ayrıca göz makyaj temizleme suyu hediyeydi. Ayrıca online satışa özel mandalina dudak parlatıcı hediyeydi.




Ben bu aralar el kremlerine taktığım için yulaf özlü 200 ml pompalı şişede el kremi ve Bio serisinin yeni üyesi akasya balı içeren vücut sütü aldım.

El kremi 13.90 TL.

Vücut Sütü 19.90 TL.

Bu iki ürün ayrıca indirimdeydi.

Mandalina dudak parlatıcı yerine bana vanilya dudak balmı geldi. Neyse ki çok hafif bir vanilya kokusu var ve yapış yapış değil. Gloss çok sevmem zaten. Onun için sorun etmedim.

Organik yulaf el kremi hoş kokuyor.

Vücut sütünü azıcık elimde denedim. Buram buram acıbadem kokuyor. Sürdükten sonra koku hafifliyor ve hoş bir hale geliyor. Tam sürmediğim için henüz kesin bir şey söylemeyeyim.

Bu alışverişte 4 tam boy ürüne 24 lira vermiş oldum. Bence karlı bir alışverişti. Ancak içerikler pek temiz değil. Ayrıca inceleme yazısı yazacağım.

Bu arada Yves Rocher'den toplam 4 kere alışveriş yaptım. Bu alışverişlerden üçünde göz makyaj temizleyici hediye edildi. Acaba bu temizleyiciye ücret ödeyip alan oldu mu merak ediyorum. Sürekli hediye ediliyor galiba:)

Siz bu indirimden neler aldınız?

Beni instagramda takip etmek isterseniz seregonsworld olarak bulabilirsiniz:)

seregonsworld@gmail.com
Twitter@seregon2

                  CIATE CAVIAR OJE SETİ ÇEKİLİŞİME KATILMAK İÇİN TIK TIK !!!


4 yorum:

  1. Aldıklarını güle güle kullan tatlım.Bende gloss gelmemesine çok sevinenlerdenim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım:) Yoğun vanilya kokusundan hoşlanmadığım için önce vanilyalı balmı görünce kaşımı kaldırdım ama deneyince hafif koktuğunu görüp iyi dedim:)

      Sil
  2. Güle güle kullan canım hepsini :*

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...