CHINA GLAZE FIRST & LAST TOP COAT

- -

Merhaba:)

Son iki aydır sürekli kullandığım bir top coat incelemesi yapacağım bugün. China Glaze markasına ait First&Last isimli bu top coat benim son aylarda favorim oldu. Kullandığım bütün cilaları, koruyucuları ve hızlı kurutucuları bir kenara bıraktım. Aralarında çok sevdiğim ürünlerde mevcut olmasına rağmen bu top coat hepsinin pabucunu dama attırdı:)



China Glaze First&Last adından da anlaşılacağı üzere hem oje altına hem oje üzerine uygulanabiliyor. Ben 2 aydır hem ojelerimin altına hemde üstüne uygulayarak kullandım. 

Oje üzerine uygulandığında hem parlaklık katıyor ojeye hem de ömrünü uzatıyor. Ojenin kalıcılığını arttırarak uçlardan soyulmanın önüne geçiyor.

Ciate ojelerle kullandığımda ojenin kalitesinin de etkisiyle 4 gün tırnaklarımda bozulmadan kaldı. Hayatımda ilk defa tırnaklarımda bozulmadan 4 gün boyunca dayanan bir oje gördüm:)Yine de ojeleri 2 günden fazla tırnakta tutmamakta fayda var:)

Ojenin kalıcılığını ve dayanıklılığını arttırmasının yanında kuruma hızı da iyi. Başka ojelerle daha yavaş kurudu ama Ciate ile kuruma hızı çok hızlıydı.


China Glaze ojeler toluene , fitalat ve paraben içermiyorlar.

14 ml. ve fiyatı 24 TL.

Ben çok memnun kaldım. Ojenin dayanıklılığını arttırması benim için tekrar tekrar tercih sebebi olmasını sağlayacak:)

Siz ojenizin dayanıklılığını arttırmak için ne kullanıyorsunuz?

seregonsworld@gmail.com
twitter@seregon2
instagram@seregonsworld







2 yorum:

  1. seche nin ki mi daha iyi yoksa bu mu daha iyi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim tercihim bundan yana. Seche de güzel ama ben sadece kurutucu aramıyorum:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...