AVENE MİSEL SOLÜSYON -MAKYAJ TEMİZLEME SUYU

- -

Merhaba:)

Haftaya hoş kokulu bir temizlik ürünüyle başlıyoruz. Her ne kadar hoş kokusu parfümden geliyor olsa da hafif ve hoş koktuğu bir gerçek:)

Misel solüsyonlar çok popüler ve piyasada her markanın misel solüsyonu mevcut. 

Makyaj temizlemede pratiklik sunan ve durulama gerektirmeyen, cildin nem dengesini koruyan bu solüsyonlar bana çok pratik geldiği için mutlaka elimin altında bir tane bulunduruyorum. 



Avene markasının misel solüsyonu yukarıda da bahsettiğim gibi hoş ve hafif kokuya sahip. Maalesef bu hoş koku parfüm içeriğinden geliyor. 

Yüz ve göz makyajı temizliğinde kullanılabiliyor. Durulama gerektirmiyor.
 Göz makyajında suya dayanıklı makyajı çıkarmakta diğer solüsyonlar gibi yetersiz kalabilir. Ama yüz makyajını gayet güzel temizliyor.

Benim cildimde herhangi bir yanma , kaşınma ,kızarıklık gibi bir sıkıntıya yol açmadı ve sivilcelenme yapmadı. Hassas ciltlere uygun bir solüsyon olduğu belirtiliyor.



İçerikte ilk sırada Avene Termal Su var. Ancak Propylene Glycol ve Disodium Edta , Peg gibi ( ki bunlar Biodermada da var) maddeler de var.

Üründe kozmetik hassasiyet komitesi onayı olduğu ve minimum alerji riskiyle üretildiği yazıyor. 

200 ml. ve 400 ml. boyu mevcut. Ben 200 ml olanını almıştım ve hatırladığım fiyatı indirimli 34 TL. 

Son zamanlarda sık sık indirime giren bir marka olduğu için gayet uygun bir fiyata alınabilir.

Siz hangi misel solüsyonu kullanıyorsunuz?

seregonsworld@gmail.com

4 yorum:

  1. Ben Bioderma ve Garnier'i kullanıyorum ama bu da aklımda olan ürünlerden biri. İçerik konusunda da kafam çok karışık. Disodium Edta mesela çok korkunç bir şey değil, sadece emilimi hızlandırıyor. Yani üründe zararlı bir şey varsa cildimiz onu daha çabuk emiyor ama tek başına zararlı bir kimyasal değil. Bir yandan da Avene'de bile parfüm varsa nerelere gideyim diyorum... Bilemedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işte glikolün emilimini de hızlandırıyor:( Biodermada da var zaten:(

      Sil
  2. Ben de içeriğinde parfüm olmasına şaşırdım. Hassas ciltlere yönelik olan ürünlere neden parfüm koyarlar ki bir türlü anlayamıyorum. Bunu da denemek istiyordum ama parfüm içerdiğini ve kokulu bir ürün olduğunu öğrenmem iyi oldu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diğerlerinde de var fragrance veya parfüm Yelda'cım:(

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...