CHANEL 65 AFFINITE KREM ALLIK

- -

Merhaba:)

Chanel krem allık aşkım devam ediyor. Haliyle bugün yeni bir rengine bakacağız:) 65 numara Affinite rengi  benim Chanel'den aldığım ikinci krem allık. Daha önce yazdığım 63 numara Revelation renginin yazısını buradan okuyabilirsiniz.



Chanel Krem Allıklar daha önceki yazımda bahsettiğim gibi bildiğimiz krem allıklardan farklılar. Yapısı itibariyle sürerken krem gibi ama sürdükten sonra pudralaşan ve çok doğal bir görünüm sağlayan allıklar.

Bitişleri parlak değil. Sanki yanaklarınız o renkmiş gibi bir görünüm veriyorlar.

Kalıcılıkları çok iyi. Ben sabah sürüp akşama kadar yenilemeden rahat rahat geziyorum.

Pigmentasyonu çok başarılı, rengini tek seferde çok rahat veriyor.



65 Afinite rengi  tam 'açelya pembesi' olarak tanımlanabilecek bir renk. Canlı bir pembe tonu var. Rengi sizi korkutmasın, çok hafif uygulayıp harika bir renk elde edebiliyorsunuz.


Benim son günlerde favori renklerimden oldu. Hatta Revelation'dan daha çok seviyorum diyebilirim:)

Siz bu tonları seviyor musunuz?
Krem allıklar hakkında ne düşünüyorsunuz?

seregonsworld@gmail.com

4 yorum:

  1. Ben de bunu daha çok sevdim canım. Güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:) Bu ton bana daha çok yakıştı:)

      Sil
  2. Krem allıklar fazlasıyla ilgimi çekmeye başladı. Bu renkte çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Chanel krem allıklar gerçekten çok güzel:) Bence denemelisin:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...