NYX BAHAR ÇEKİLİŞİ SONUCU!

- -

Merhaba,

İki gündür çekiliş için kontrol yapıyorum ve nihayet sonlandırabildim. Ne yazık ki beni üzen bir çekiliş oldu. Dünden beri hem listeyi ve kontrolleri yaptım hem de isimleri yazıp kutuya ekledim. 

Yazdıklarımı hiç okumayıp zorunlu şartı dahi yerine getirmeyenleri eledim.

Artı hak almak için (muhtemelen kontrol etmediğim düşünülüyor) hiç takipçisi olmayan blogunda duyuru yapanlar ya da 1-2 takipçili blogunda duyuru yapanlar ve çekiliş bloglarına artı hak vermedim.

Şartlar tamam ya da katıldım gibi yorumlarla katılanlar kusura bakmasınlar. Ben müneccim değilim. Boş gezenin boş kalfası da olmadığım için samanlıkta iğne aramadım ve sizi de eledim.

Blog yazmak bir emek işidir ve zaman ,özen, samimiyet gerektirir. Blog çekilişine katılmak için yazılan iki satır yazıyı bile okumuyorsanız maalesef ben bunu emeğime hakaret olarak görürüm.

Her çekilişe katılmak gerekir diye bir zorunluluk yok. Şartları beğenmediğiniz zaman benim yaptığım gibi katılmazsınız. Ama başkalarının hakkını yemeye çalışıp şartları yerine getirmiş gibi yaparsanız ben buna müsaade edemem.



Bu akşam son kontrollerdeki isimleri de yazıp kutuya ekledim.


Kazanan Astrea oldu.

Kendisini tebrik ediyorum ve mailini hemen yolluyorum. Umarım güzel günlerde kullanırsın.


Hakkıyla katılan herkese teşekkür ederim.
Kazanamayanlar üzülmesin.Yaza Merhaba çekilişim yakında!



8 yorum:

  1. Güle güle kullan astrea :)

    YanıtlaSil
  2. Hiiii yazıyı telefondan yavaş yavaş okuyodum adımı görünce birden şaşırdım:)) Çok teşekkür ederim çookk mutlu oldum:)))
    Teşekkürler arkadaşlarlarr:))))

    YanıtlaSil
  3. Kazananı tebrik ediyorum. Cok yakın tarihte benim de yaptığım çekilişim sona erecek ve ben de eminim bu kadar düzenli ve özenli bir çekiliş sonucu cıkartacağım. O kadar önemli ki blog yazmak ve bunna değer verilmesi. Ben biliyorum ki çekilişi kazanamadı diye blogu takipten kaldıranları. Siz muhteşem yazıyorsunuz, her zaman takipteyiz. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim:) Sevgiler...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...