ORGANIQUE ZİYARETİ VE ALIŞVERİŞ!

- -

Bir önceki yazımda Antalya gezimden bahsetmiştim. Antalya'ya gitmişken alışveriş yaptığım ve özellikle maskelerini sevdiğim Organique mağazasına uğramasam olmazdı tabii. Önceden gideceğimi haber veremedim ama mağazada görevli Sultan Hanım benimle çok ilgilendi.

 Uçakta sıvı ve kabin mevzuu yüzünden istediğim gibi alışveriş yapamadım ama o kadar sabunun arasından boş çıkmadım tabii:))



Sabunların renkleri ve kokuları harikaydı. Yalnız kesme sabunlar olduğu için içeriklerini göremedim. Kalıp sabunlardan birine göz attım, SLS mevcuttu. 


Envai çeşit sabun arasından onu kokla bunu kokla derken mentollü sabundan ve harika görünen kalpli sabundan kestirdim.


Bütün ürünleri kokladım herhalde:))) 


Burada gördükleriniz maskeler ve yağlar. Ayrıca banyo topları da var.


Sultan Hanımı da çeşit çeşit mumla birlikte çektim:)


Evet çikolataya benziyorlar ama değiller:) Her şekil sabun var sanırım.


Aslında bütün sabunları kucaklayıp çıkmak istedim. Herkesin zevkine göre bir sabun mutlaka vardır.


Sultan Hanım, satırıyla sabunumu keserken:)


İşte benim alışverişim. 2 adet Vanilyalı Mum, Kil Maskesi, Deniz Tuzu, Kalpli Sabun ve Mentollü Sabun. Mini çilekli Sabun da Organique'in bana hediyesi.


Mumların tanesi 6 TL. Ancak mumları beğenmedim. Vanilyalı mumlardan seçtim ama kesinlikle hiç koku yaymıyorlar yakıldığında:(

Sabunlar gr. göre fiyatlandırılıyor.Kalpli olan 10 TL. Mentollü 7.5 TL. tuttu.

Kil maskesi de tartılarak hesaplanıyor. Ben 100 gr. kadar aldım. Toplamda hepsine 42 TL. ödedim.

Eğer Antalya'ya yolunuz düşerse mutlaka bu keyifli dükkanı gezin derim. Kokular arasında gezinmek bile keyifli:)

seregonsworld@gmail.com

20 yorum:

  1. Hepsi harika gözüküyor ,:) Ama kalpli olana bayıldım ! Güle güle kullan canımm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Neslihan'cım:) kalpli olan favori:))

      Sil
  2. Antalya' ya gidesim geldi :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba markantalyadan nereye taşındı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Atatürk Caddesindeki mağazaya gittim:)

      Sil
  4. Kil maskesinin yorumlarını dört gözle bekliyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullanmaya başladığımda mutlaka yorumlayacağım:)

      Sil
  5. Kıyamam ya Mamut ^^ Selinim güle güle kullançok güzel bir tur olmuş bugün kalp kalbe karşı sanırım bende aynı markadan yürüdüm :*

    YanıtlaSil
  6. Kalpli sabun harika duruyor :) Güle güle kullan ^_^

    YanıtlaSil
  7. Kalplisi nasıl tatlıııı! Nasıl kokuyor? Bir de başka bi yerde var mı mağazalarıı?:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece Antalya'da var mağazaları, ancak internet üzerinden sipariş verebilirsiniz:)

      Sil
  8. Ay bayulıyorum böyle mağazalara... kokusu burnuma geldi! Güle güle kullan fıstık!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle mağazaları kurcalamaya bende bayılıyorum Başak'cım. Elbet bir gün Fresh Line da yapacağız:))

      Sil
  9. Magazaya gidip kendini kaptırmamak mumkun degil. Her sabun birbinden guzel , her sey mis gibi kokuyor. Tum aldıklarını guzel gunlerde kullan :))

    YanıtlaSil
  10. O kalpli sabun ne harika ama!!! Sadece bakmak için bile alınır :D

    YanıtlaSil
  11. Edacım gelecek ay tekrar gideceğim bu sefer çantam biraz boş gitmeye bakayım da ne istiyorsan alırım ben:)

    Kermy, aynen öyle olmuş tatlım:)) öpüyorum!

    YanıtlaSil
  12. Valla onu görür görmez kokusuna bile bakmadan atladım Fatma:)))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...