BIODERMA SEBIUM GLOBAL KREM

- -

Mevsim değişikliğinden ve stresten kaynaklı cildimde bir iki kabarıklık ve sivilce çıktı. Haliyle can sıkıcı bu durumdan kurtulmak için kolları sıvadım. Lokal olarak bir şeyler uygulamanın yanı sıra tüm yüzüme rahatlıkla uygulayabileceğim bu kremi seçtim.




Bioderma Sebium serisinden olan krem akneli ciltleri yatıştırıp,kızarıklığı gidermeyi , sivilce sorununu çözüp cildi pürüzsüzleştirmeyi ve siyah nokta oluşumunu önlemeyi hedefliyor.

Hafif bir kokusu var. Yani parfümlü bir krem. İçeriğinde parfüm olduğu için ben sadece gece kullanıyorum. Size de aynı şekilde gece kullanmanızı öneririm.



Yapı olarak jel-krem tarzında ve 30 ml. ambalajda hazırlanmış.

Cildinizde yağlıysa nemlendirmeye gerek duymazsınız ama karma ciltlerin biraz desteğe ihtiyacı olacaktır.

Her ne kadar iyi bir makyaj bazı olduğu ambalajda belirtilmiş olsa dahi ben makyaj altına kullanmıyorum.


Kremin emilimi hızlı  fakat fazla ovalarsanız soyuluyor gibi oluyor. 

Siyah noktam olmadığı için siyah noktalar üzerindeki etkisine bir şey diyemeyeceğim. Sivilce ve pürüzler üzerinde etkili ama içerik listesi biraz kabarık.Paraben içermiyor ancak Dibutylene Glycol var. Bu tarz tedaviye yönelik ürünlerde daha az ve öz içerik listesi olsa ne güzel olur.



Düzenli kullanımda etkili ancak sürekli kullanım önermiyorum. Çünkü bu tarz ürünlerde cilt alıştığında etki etmiyor gibi geliyor bana.3 - 4 ay arayla kullanılabilir. 

Krem bittiğinde sonuçları yine  buradan paylaşacağım. 

Kremi almak isterseniz bu ara eczanemizde.com.tr 'den indirimli olarak alabilirsiniz.

Siz Global Kremi denediniz mi?

Sevgiler

seregonsworld@gmail.com

7 yorum:

  1. Ben bu serinin maskesini kullanıyorum, tavsiye ederim Seregoncum :)

    YanıtlaSil
  2. Senin cildin zaten tertemiz Eda'cım:)

    YanıtlaSil
  3. Ben de kullandım bunu kardeşim de fakat ikimizde de baya kaşınma yaptı:( Yapısını, nemlendirmesini beğenmiştim ama her sürdüğümüzdeki o kaşıntı yok mu :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bir sorun yaşamadım. Ama ciltten cilde farklı etkileri olabilir tabii.

      Sil
  4. akne lekeleri için kullandığınız ya da önerdiğiniz krem,maske ürünleri var mı acaba ? :)

    YanıtlaSil
  5. Aydınlatıcı ve leke giderici serumlar kullanabilirsiniz. Aydınlatıcı olarak nuxe serumu leke giderici olarak strivectin serumu beğeniyorum. Maske olarak caudalie leke giderici maske öneririim. Bioderma Sebium Maskeyide deneyebilirsiniz :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...